طراحی وب سایت پوشاک

پوشاک و لباس از دیرباز مورد توجه بشر بوده و از زمانی که انسان پا به این دنیا گذاشته، سعی در پوشاندن خودش کرده است. پوشاک و لباس یکی از نیازهای مادی و اساسی انسان‌ها است بطوریکه نمی‌توان مخارج خرید لباس را در هزینه‌های جاری زندگی نادیده گرفت.

https://kiwisite.ir/%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%aa-%d9%84%d8%a8%d8%a7%d8%b3/

بخش عمده‌ای از فروشگاه‌های شهر را امروزه عرضه‌کنندگان پوشاک و لباس تشکیل می‌دهند چرا که یک نیاز همیشگی برای افراد تامین لباس بوده و هست. ممکن است فروشگاه شما در یک مرکز تجاری و یا در یک خیابان شلوغ واقع شده باشد اما مسئله‌ای که وجود دارد این است که همواره مشتریان شما را عده‌ای محدود از افرادی که از آن قسمت عبور می‌کنند تشکیل می‌دهند، در حالی که با ابزارهایی که تکنولوژی در اختیار ما گذاشته، امکان تجارت با تمام افراد در تمام مناطق ممکن شده است!


هنگامی‌که شما محصولاتتان را به صورت آنلاین به عموم مردم نمایش می‌دهید؛ آن‌ها با صرف زمان اندکی می‌توانند با مشاهده محصولات و خدمات شما با فروشگاهتان آشنا شوند و از دسته‌بندی‌های محصولات شما، به‌راحتی هرچه تمام تر لباس ،کیف،کفش و… مورد نظر خود را پیدا کنند و خرید خود را انجام دهند و از انجام آن لذت ببرند. در طراحی وب سایت فروش لباس ،کیف و کفش امکانات زیادی را می توان با توجه به نیازهای مشتری‌ها و زمینه اصلی فعالیت شما طراحی کرد.


هر برند معروفی در زمینه پوشاک این را به خوبی میداند که اگر ویترین‌های زیبایی برای خود نداشته باشد نمی‌تواند توجه مشتریان زیادی را به خود جلب کند، چه بسا بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات را در فروشگاه خود عرضه کند. با گذشت زمان و رونق بخش‌های ارتباطی و رویکرد اجتماعی افراد به ابنترنت؛ بستر بسیار مناسبی برای این کسب و کارها پدید آمده است که توسط آن می‌توانند با طراحی وب سایت فروش لباس مناسب و کار آمد به‌عنوان ویترین آنلاین به بالاترین فروش در زمینه پوشاک برسند و فروش در سرتاسر ایران ر اتجربه کنند!


 


 مزایای طراحی وب سایت فروش لباس

کسب و کار‌هایی که در زمینه فروش لباس، کیف و کفش فعالیت دارند، همواره از این مشکل گله داشته‌اند که نمی‌توانند اطلاعات کاملی در مدت زمان کوتاهی که مشتری در فروشگاه‌شان حضور دارد ارائه نمایند.


همچنین مشتریان به دلیل عدم شناخت همین ویژگی‌ها و عدم اطلاع از کیفیت محصول، کالای مورد نظر خود را به دفعات زیاد تعویض نموده تا نهایتا به خرید یک محصول اقدام نمایند؛ همین امر نیز یکی دیگر از مشکلاتی است که این دست از کسب و کارها به خصوص فروشندگان لباس با آن درگیر هستند.


این در حالی است که با طراحی وب سایت فروش لباس به صورت آنلاین، شما می‌توانید به خوبی در رابطه با هر یک از محصولات و ویژگی‌های آن‌ها توضیحات کاملی ارائه کنید. مشتریانی که به وب سایت شما مراجعه می‌کنند می‌توانند به‌راحتی این اطلاعات و ویژگی ها را مطالعه کنند، محصولات مورد نظر خود را با هم مقایسه کنند و در نهایت نسبت به خرید محصول مورد پسند خود اقدام نمایند.


در این صورت شما می‌توانید با تامین و ارسال محصول خریداری شده از سمت کاربر، فروشی راحت و حرفه‌ای را تجربه کنید و کاربر نیز بدون مراجعه به بازار؛ لباس و یا تمام محصولاتی که به آن نیاز دارد را تهیه و وجه آن‌ را پرداخت نموده و درب منزل و یا محل کار خود تحویل بگیرد.


و یک نکته بسیار مهم دیگر برای فروشندگان پوشاک این است که برای تایید سفارشات در وب سایت و همچنین افزودن محصول جدید و حذف محصولات قبلی و یا عدم موجودی؛ شما نیاز به ادمین وب سایت ندارید چرا که با استفاده از پنل مدیریت وب سایت بدون هیچ گونه دانش فنی تمامی موارد به راحتی قابل انجام است و همچنین سفارشات شما از طریق SMS و ایمیل به اطلاع شما خواهد رسید.


و در انتها چند مورد دیگر از مزایای طراحی وب سایت فروش لباس :


۱ – تبلیغ گسترده بدون هزینه بازاریابی حضوری و ابزارهای تبلیغاتی


۲ – قابلیت خرید اینترنتی بدون محدودیت زمان و مکان


۳ – دسترسی کاربران به انواع لباس از برندهای مختلف


۴ – امکان مقایسه بین مدل‌ها و انتخاب بهترین گزینه توسط مشتری


۵ – فروش محصول بدون نظارت حضوری پرسنل


۶ – دسترسی آسان به مخاطبان هدف و افزایش فروش


 


 


مزایای طراحی وب سایت فروش لباسعوامل موفقیت وب سایت فروش لباس 

 عوامل موفقیت وب سایت فروش لباس

به مناسبت‌های مختلف همچون جشنواره در مدت زمان مشخص می‌توان با قرار دادن تخفیف در این وب سایت، مشتریان را ترغیب به خرید کرد و این امر باعث می‌شود که به وب سایت وفادار باشند و از وب سایت شما خرید کنند. همچنین از دیگر عوامل موفقیت یک وب سایت فروش لباس و کیف و کفش، قرار دادن تصاویر متنوع و باکیفیت از محصولات است. ما در طراحی وب سایت فروش لباس در بخش پنل مدیریتی این مورد را برای شما صاحب فروشگاه در نظر خواهیم گرفت تا تصاویر خود را با بهترین کیفیت درج نمایید.


در وب سایت خود توضیحات کامل و بدون نقصی را قرار دهید چرا که کاربران قبل از خرید ابتدا به دنبال توضیحات در رابطه با لباس و کیف و کفش مورد نظرشان هستند. همچنین وجود مطالب زیاد در وب سایت باعث می شود در موتورهای جست و جو همچون گوگل بهتر شناخته شوید و رتبه بهتری را برای وب سایت خود دریافت کنید.


زمانیکه کاربری کلمه کلیدی در رابطه با خرید لباس را در گوگل جستجو می‌کند، اگر رتبه بالایی در گوگل داشته باشید وب سایت شما در بالاترین رتبه در صفحه جستجو قرار می‌گیرد، در نتیجه کاربران زیادی به وب سایت شما وارد می‌شوند و ترافیک وب سایت شما بالا رفته و بازدیدکنندگان افزایش می‌یابند. افزایش بازدیدکنندگان در نهایت باعث افزایش مشتریان خواهد شد.


اگر نمایندگی فروش دارید می‌توانید صفحه‌ای را برای معرفی و قرار دادن آدرس و تلفن تماس آن‌ها قرار دهید و کسب و کار خود را رونق دهید. حتی می‌توانید توسط صفحه‌های تماس با ما، درباره ما و پرسش و پاسخ که در وب سایت قرار می‌دهید، کاربران را ساعت‌ها در وب سایت مشغول کنید و با کسب رضایت‌شان؛ آن‌ها وب سایت شما را به دوستانشان نیز معرفی خواهند کرد.


[ بازدید : 20 ]

[ چهارشنبه 27 اسفند 1399 ] 13:11 ] [ نگاهی تازه به زندگی ]

[ ]

نحوه استفاده از قالب های آماده وردپرس

آموزش نصب قالب وردپرس

https://elementorthemes.ir/%d9%86%d8%b5%d8%a8-%d8%a8%d8%b3%d8%aa%d9%87-%d8%a2%d8%b3%d8%a7%d9%86-%d9%88%d8%b1%d8%af%d9%be%d8%b1%d8%b3-%d8%b1%d9%88%db%8c-cpanel/

آموزش نصب قالب وردپرس

در مبحث ایجاد کسب‌وکار اینترنتی حتماً باید به مبحث UX و UI مناسب دقت داشته باشید. لازمه داشتن یک تجربه کاربری مناسب و یک ظاهر عالی، داشتن یک قالب وردپرس عالی است. قصد داریم در این مقاله آموزش نصب قالب وردپرس را به شما دوستان میهن وردپرسی توضیح دهیم. اما قبل از آن اجازه دهید در مورد قالب‌های وردپرسی کمی صحبت کنیم.


برای داشتن قالب وردپرس می‌توانید از روش‌های مختلفی به دنبال پوسته موردنظر خود باشید. روش‌های مختلفی مثل استفاده از قالب‌های حرفه‌ای وردپرس در سایت میهن وردپرس و تم فارست و دیگر سایت‌های وردپرسی جزء بهترین و اصولی‌ترین روش‌های پیدا کردن قالب وردپرس مناسب کسب‌وکار شما است.


از دیگر روش‌های پیدا کردن قالب وردپرس موردنظر شما، جستجو بین قالب‌های مرجع اصلی وردپرس است. اما درهرصورت، از هر روشی که قالب موردنظر خود را پیدا کردید، بالاخره باید آن را به وردپرس اضافه کنید و در پنل مدیریت وردپرس خود از آن استفاده کنید.


پس در این جلسه در خدمت دوستان وردپرسی با آموزش نصب قالب وردپرس به‌صورت قدم‌به‌قدم استیم. ما به شما به‌صورت کامل آموزش می‌دهیم که از چه روش‌هایی می‌توانید یک قالب وردپرسی را روی سایتتان نصب کنید. هر مدل قالب با هر زمینه کاری که مدنظر دارید!


برای نصب قالب وردپرس باید ابتدا وارد بخش مدیریت سایت شوید. با ورود به پنل مدیریت قالب، می‌توانید پوسته‌های موجود روی سایتتان را مدیریت کنید و یا قالب دلخواه خود را نصب کنید.


ورود به پنل مدیریت وردپرس برای شروع نصب قالب

برای این کار باید اول به انتهای آدرس سایتتان عبارت wp-login.php/ را اضافه کنید؛ اگر درست وارد کرده باشید صفحه ورود به شکل زیر برای شما بازخواهد شد. همان‌طور که اطلاع دارید ورود از طریق این صفحه برای انجام هر کاری روی وردپرس نیاز است.


صفحه ورود وردپرس

مشخصات مدیریت شامل نام کاربری و رمز عبوری که موقع نصب وردپرس ایجاد کرده‌اید را وارد کنید و روی ورود کلیک کنید؛ تا وارد پنل مدیریت اصلی وردپرس شوید. دقت داشته باشید این نام کاربری باید دسترسی مدیریت کل را داشته باشد.


شروع نصب قالب وردپرس از طریق پنل مدیریت

بعد از باز شدن پنل مدیریت باید به منوی نمایش > پوسته‌ها بروید. در اینجا می‌توانید قالب‌های وردپرسی خود را مدیریت کنید.


بخش قالب‌ها در وردپرس

بعد از ورود به صفحه پوسته‌ها سه قالب پیش‌فرض وردپرس را مشاهده خواهید کرد. برای اضافه کردن قالب جدید باید بر روی دکمه افزودن پوسته تازه کلیک کنید.


افزودن قالب جدید

سپس برای شما صفحه‌ای باز می‌شود که چند قالب درون آن قرار دارد و از سایت wordpress.org گرفته می‌شود. توجه کنید که ما کاری به این قالب‌ها به دلیل انگلیسی بودن آن‌ها و مناسب نبودن برای سایت‌های فارسی نداریم. اما درهرصورت اگر دوست دارید این قالب‌ها را روی سایتتان نصب کنید مشکلی نیست.


آموزش نصب قالب وردپرس از مخزن وردپرس

می‌توانید از منوی فیلتر قالب‌ها، قالب مدنظر خود را با هر طرح و رنگی که دوست دارید پیدا کنید. در اینجا هزاران قالب وردپرسی آماده موجود است، که می‌توانید آن‌ها را مطابق سلیقه خود استفاده کنید. البته اگر سایت شما فارسی است یا باید آن را فارسی و راست‌چین کنید، و یا در سایت ما قالب‌های رایگان وردپرس بخش را ببینید. در این بخش، همین قالب‌های رایگان را فارسی و راست‌چین کرده و در اختیار شما قرار خواهیم داد.


پس می‌توانید از منوی صافی خصوصیات قالب موردنظر خود را پیدا کنید.


فیلتر کردن قالب‌ها


موضوع، طرح و یا شاخص‌های موردنظر خود را از این بخش انتخاب کنید، لیست قالب‌ها را مشاهده خواهید کرد. با کلیک روی پیش‌نمایش هر قالب، می‌توانید دموی آنلاین قالب را ببینید. ?


همچنین برای نصب هر کدام از قالب‌های مخزن وردپرس، روی دکمه نصب کلیک کنید.


نصب قالب از مخزن وردپرس

آپلود قالب وردپرس از روی کامپیوتر شخصی

برای اضافه کردن قالب از کامپیوتر شخصی از بالای صفحه بر روی دکمه بارگذاری پوسته کلیک کنید.


بارگذاری پوسته

سپس صفحه‌ای شبیه به صفحه زیر برای شما بازخواهد شد.



در این صفحه باید بر روی دکمه Choose File کلیک کنید، و فایل زیپ قالب را از کامپیوتر شخصی خود انتخاب کنید. سپس روی هم‌اکنون نصب کن کلیک کنید و صبر کنید تا پوسته بارگذاری شود.


خطا موقع آپلود قالب وردپرس

اگر در حین آپلود قالب با ارور زیر مواجه شدید باید حجم آپلود داخل وردپرس خود را افزایش دهید، که می‌توانید از افزایش حجم آپلود در وردپرس برای این کار استفاده کنید.


آموزش نصب قالب وردپرس

درصورتی‌که موفق به افزایش حجم آپلود وردپرس نشدید یا هاستینگ به شما اجازه این کار را نمی‌دهد؛ می‌توانید فایل زیپ قالب را در پوشه wp-content/themes آپلود و اکسترکت کرده (از طریق فایل منیجر هاست) و سپس به بخش نمایش > پوسته‌ها از پنل مدیریت وردپرس رفته، و قالب را ازآنجا فعال کنید.


خب اگر هم قالب با موفقیت آپلود شد، صفحه‌ای مثل صفحه زیر برای شما باز می‌شود.



همان‌طور که مشاهده می‌کنید باید بر روی فعال کردن کلیک کنید. به‌این‌ترتیب قالب روی سایت شما فعال می‌شود، و کار نصب قالب وردپرس در این مرحله تمام شد.

[ بازدید : 24 ]

[ چهارشنبه 27 اسفند 1399 ] 13:10 ] [ نگاهی تازه به زندگی ]

[ ]

خرید اینترنتی خاک گلدان

انواع خاک گلدان، چه نوع خاکی برای رشد گیاه آپارتمانی مناسب است؟

انواع خاک گلدان، چه نوع خاکی برای رشد گیاه آپارتمانی مناسب است؟

گیاهان آپارتمانی در بستری پرورش داده می‌شوند که به آنها بستر رشد می‌گویند. این بستر می‌تواند کمپوست یا خاک باشد که در بسیاری از مواقع پیت در ترکیب آنها وجود دارد.

https://behtarinhash.ir/%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%aa%d8%b1%d9%86%d8%aa%db%8c-%d8%ae%d8%a7%da%a9-%da%af%d9%84%d8%af%d8%a7%d9%86-%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-10-%d9%85%d8%af%d9%84-%d8%a7%d8%b1%d8%b2/

به گزارش ایسنا، بنابراعلام وی آی پی شاپ، زمانی که بسته‌های خاک را از گلفروشی و گلخانه تهیه می‌کنید، می‌توانید آنها را به طور مستقیم درون گلدان بریزید و نتیجه خوبی هم بگیرید، چون این خاک ضدعفونی شده و دارای ترکیب مناسبی از مواد مختلف برای گیاهان هستند.


در این مطلب می‌خواهیم به یکی مورد مهم بعد از خرید گیاه آپارتمانی؛ یعنی آشنایی با انواع خاک گلدان بپردازیم تا با شناخت ویژگی‌های هرکدام و اطلاع از نیازهای گیاهی، بدانید کدام خاک گلدان برای گیاهان آپارتمانی شما مناسب است. پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا انواع خاک های گلدان را بهتر بشناسید.


ترکیب مناسب انواع خاک گیاهان آپارتمانی


بسیاری از گیاهان آپارتمانی در ترکیبی از انواع خاک، زندگی سالم‌تری دارند. به عنوان یک قانون کلی گل‌های آپارتمانی به خاک گلدانی احتیاج دارند که به‌اندازه کافی نفوذپذیر و سبک باشد و منافذ و فضای کافی داشته باشد و ریشه بتواند به راحتی درون آن رشد.


۱. خاک سبک برای گلدان گیاهان آپارتمانی


سبک بودن و خلل داشتن خاک سبک گلدان به این منظور است که آب به راحتی درون آن حرکت و به‌اندازه‌ای نباشد که نتواند هیچ رطوبتی را حفظ کرده و همه آن را از قسمت زهکش خارج کند.


اگر خاک گلدان گیاهان آپارتمانی سنگین باشد و منافذ کافی درون آن وجود نداشته باشد، دچار غرقابی شدن می‌شود و با آبیاری هیچ فضایی برای تنفس ریشه باقی نخواهد ماند.


۲. تهیه خاک گلدان


خاک گلدان ها می‌تواند مقداری آب نگه دارد و اجازه عبور هوا به درون خود را نیز بدهد، همچنین از میکروارگانیسم‌ها هم حمایت کرده و مواد غذایی و عناصر مغذی که برای رشد و سلامت گیاهان آپارتمانی ضروری است را هم حفظ کند.


به طور کلی اغلب افراد برای خاک گلدان گیاهان خانگی خود از پیت یا کمپوست خانگی استفاده می‌کنند. این ترکیبات برای گیاهان خانگی ضروری هستند و اگر مواد دیگری به آن اضافه شوند به تقویت و رشد بهتر گیاهان کمک می‌کنند.


۳. معرفی انواع خاک گلدان خاک پیت


خاک پیت یا همان تورب در بسیاری از نقاط جهان محبوب شده است. خاک پیت تقریبا برای همه گیاهان خانگی مناسب است و می‌تواند رطوبت ایده آل و مواد غذایی را در خود نگه دارد. خاک پیت با سرعت بسیار کمی از بین می‌رود.


خاک پیت باعث رشد بیشتر گیاهان آپارتمانی و درنتیجه فتوسنتز بهتر در آنها می‌شود و چرخه طبیعی بهتری به وجود می‌آورد. خاک پیت را می‌توانید مستقیما بعد از آن که از بسته خارج کردید و بدون ترکیب کردن با محصول دیگری استفاده کنید. این بسته‌های آماده حاوی مواد مغذی هستند و برای چند ماه می‌توانند گیاه را تغذیه کنند

[ بازدید : 27 ]

[ چهارشنبه 27 اسفند 1399 ] 13:09 ] [ نگاهی تازه به زندگی ]

[ ]

ایده برای کادو تولد

در این مطلب قصد داریم جدیدترین روش ها و مدل های تزیین کادو را معرفی نماییم تا با استفاده از انها بتوانید زیباترین تزیینات کادو را برای مناسبت های مختلف داشته باشید. همانطور که می دانید زیبایی هدیه اهمیت زیادی برای گیرنده هدیه دارد و نشان دهنده ارزش و سلیقه شماست، پس بهتر است مناسب ترین تزیینات را انتخاب و مورد استفاده قرار دهید. در ادامه چند تزیین هدیه زیبا و شیک را که اغلب برای انواع هدیه ولنتاین و همچنین تولد مورد استفاده قرار می گیرد را ملاحظه می فرمایید که با الگوبرداری از این طرح ها می توانید تزیینات زیبایی داشته باشید.

https://saripan.ir/%d8%a7%db%8c%d8%af%d9%87-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%da%a9%d8%a7%d8%af%d9%88-%d8%aa%d9%88%d9%84%d8%af/

تزیین کادو

در ادامه با این مجموعه کادوها و هدایای تزیین شده شیک و عالی همراه ما باشید و با الگوبرداری از این طرح ها بهترین تزیینات را انجام دهید.

تزیین کادو

ایده های شیک تزیین کادو

  تزیین کادو

ایده های شیک تزیین کادو

تزیین کادو

ایده های شیک تزیین کادو


[ بازدید : 50 ]

[ چهارشنبه 27 اسفند 1399 ] 13:07 ] [ نگاهی تازه به زندگی ]

[ ]

ترمز فرش

بسیار پیش اماده که برای منزل فرشی را خریداری کرده اید  اما مدام در حال فیکس کردن فرش سرجایش هستید چرا که فرش روی سرامیک سر میخورد .این مشکل اغلب مواقعی اتفاق می افتد که فرش در سایزهای کوچک باشد . مخصوصا برای پادری ها . کناره ها . مشکل سر خوردن فرش  روی سرامیک حتی گاها خطرناک هم هست و باعث زمین خوردن افراد میشود . 


چگونه مشکل سر خوردن فرش را حل کنیم؟

ترمز فرش چیست ؟

برای رفع مشکل سر خوردن فرش وسیله ای در بازار با عنوان ترمز فرش یافت میشود .قطعه پلاستیکی نرم یا سیلیکن مانند که از یک طرف دارای چسب بوده و روی فرش میچسبد و از طرف دیگر با توجه به جنسی که دارد فرش را در سر جایش فیکس میکند. ترمز فرش به صورت متری هم در بازاریافت میشود اما به دلیل اینکه دارای چسبی که از یک سمت روی فرش بچسبد نیست و قطر زیادی که دارد فرش را برامده جلوه میدهد عملکرد نوع تکه ای و چسبی را ندارد .


از کجا ترمز فرش بخریم ؟

ترمز فرش


ترمز فرش در پلاستیک فروشی ها با قیمت های مختلف بسته به سایز و  کیفیت محصول یافت میشود.

https://carpetm.ir/%d8%aa%d8%b1%d9%85%d8%b2-%d9%81%d8%b1%d8%b4/


 

خودتان ترمز فرش بسازید 

همانطور که گفته شد جنس ترمز فرشها از نوعی پلاستیک سیلیکنی است . چسب حرارتی معمولا در همه خانه ها یافت میشود .شما میتوانید به صورت نقطه به نقطه پشت فرش را به چسب حرارتی اغشته کنید و پس از خشک شدن چسب فرش را پهن کنید . با توجه به تجربه استفاده کاربران از ترمز فرشهایی که در بازار یافت میشود و عدم رضایت انها به دلیل جدا شدن خود ترمز فرش از پشت فرش به دلیل چسبهای نامرغوبی که استفاده شده بهتر است خودتان دست به کار شوید و به روش فوق فرش خودتان را دارای ترمز فرش کنید

[ بازدید : 20 ]

[ چهارشنبه 27 اسفند 1399 ] 13:06 ] [ نگاهی تازه به زندگی ]

[ ]

نحوه از بین بردن چروک پیراهن های پارچه ای

در چند مرحله چین و چروک های پیراهن را بردارید

روش پیشگیری

آیا بهتر نیست که هرگز با مشکل چین و چروک پیراهن خود روبرو نشوید؟ جلوگیری از چین و چروک کاملاً به نوع شستشو و خشک شدن لباس بستگی دارد. اگر لباسهای کثیف زیادی جمع کنید و آنها را به صورت فشرده و همزمان در لباسشویی بیندازید ، تمیز کردن آنها مطمئناً سخت تر خواهد بود.
اگر لباس های شما جایی برای حرکت ندارند ، گره می خورند و در نهایت چین و چروک می شوند. هر بار که مقدار کمی لباس در ماشین می گذارید و سعی می کنید به محض اتمام خشک کن خشک کن از آب سرد استفاده کنید و لباس های خود را بیرون بیاورید. سپس آنها را خیلی مرتب و با دقت روی طناب آویزان کنید. اگر لباس های خود را مچاله آویزان کنید ، صاف کردن آنها بسیار دشوار است.

اتو کردن

اتو زدن به بهترین روش ممکن

قدرت اتو کردن

اتو کشیدن کاری بسیار خسته کننده است ، اما اگر می خواهید پیراهن شما تا حد ممکن مرتب به نظر برسد ، یکی از بهترین راه ها استفاده از اتو است.
اگر می خواهید کارتان سریعتر پیش برود ، فویل آلومینیومی را زیر درب صفحه اتو قرار دهید. در حقیقت ، با استفاده از این روش ما از یک قانون علمی ساده و ساده برای سرعت بخشیدن به کار خود استفاده کردیم: فویل حرارت آهن را منعکس می کند و باعث از بین رفتن چین و چروک های دو طرف پارچه می شود.

[ بازدید : 14 ]

[ يکشنبه 24 اسفند 1399 ] 12:30 ] [ نگاهی تازه به زندگی ]

[ ]

چگونه مشتری مغازه مان را بیشتر کنیم ؟

چگونه مشتری فروشگاه خود را افزایش دهیم؟ مجموعه: اسرار موفقیت چگونه مشتری فروشگاه خود را افزایش دهیم؟
مشتری را در فروشگاه افزایش دهید

اگر تاجر هستید و می خواهید مشتری کندی در این بازار داشته باشید ، با ما همراه باشید.

 

درست است که کیفیت محصول و درستی فروشنده برای جذب مشتری از اهمیت بالایی برخوردار است ، اما شکل ظاهری فروشگاه و طراحی ویترین و دکوراسیون داخلی آن نیز از اهمیت بالایی برخوردار است ، بنابراین با استفاده از جذاب و دکوراسیون موثر ، مشتریان بیشتری را می توان در این زمینه یافت. رقابت در بازار پیشگام سایر تأمین کنندگان است.

 

پس از طراحی ویترین که پل ارتباطی بین فروشگاه و محیط بیرون است ، دکوراسیون داخلی فروشگاه عامل اصلی جذب مخاطب ، برند سازی و ایجاد احساس مفید برای مشتری است.

 

دکوراسیون داخلی فروشگاه شامل قفسه ها ، طرح سقف (سقف کاذب) ، دکور فروشگاه ، نورپردازی داخلی (نور مخفی ، نور نقطه ای ، نور گسترده و …) ، چیدمان ، سنگ ، سرامیک ، کاغذ دیواری ، ویترین ، نقاشی و … می باشد. منطقه مرطوب

 

دکوراسیون داخلی فروشگاه با توجه به موقعیت مکانی فروشگاه با دقت طراحی شده است ، به این معنی که طراحی دکوراسیون فروشگاه در مناطق مختلف کاملاً متفاوت است ، زیرا دکوراسیون داخلی فروشگاه باید متناسب با نیاز مشتریان باشد. طراحی فروشگاه ، اما شهامت ورود به فروشگاه را ندارند.

 

بسیاری از نکات در طراحی برای طراحی دکوراسیون داخلی یک فروشگاه یا فروشگاه مفید مهم است. نکاتی که تأثیر زیادی در جذابیت بالای مشتری خواهد داشت.

 

از اولین نکات مهم در این زمینه ، طراحی ورودی برای دکوراسیون حرفه ای یک فروشگاه یا مغازه است. به اصطلاح ورودی های ورودی مشتری بیشتری را به خود جلب می کند.

 

ورودی هایی که بزرگ و باز هستند و از نور و رنگ خوبی نیز برخوردار هستند. بیشتر ورودی هایی که نمای داخلی ندارند یا باریک و تاریک هستند ، مشتریان را به ورود دعوت می کنند. توجه داشته باشید که استفاده از رنگهای مرده در ورودی مناسب نیست. حتی اگر دوست ندارید ورودی را طراحی کنید ، کافی است آن را باز نگه دارید یا کل شیشه را بسازید و فضای داخلی را طراحی کنید.

[ بازدید : 19 ]

[ يکشنبه 24 اسفند 1399 ] 12:30 ] [ نگاهی تازه به زندگی ]

[ ]

چگونه زعفران تقلبی را تشخیص دهیم؟

چگونه زعفران تقلبی را تشخیص دهیم؟

اگرچه خلوص یا عدم وجود زعفران به راحتی در آزمایشگاه ها قابل شناسایی است ، اما تشخیص مصرف کننده به راحتی امکان پذیر نیست.

افزایش وزن زعفران با خیساندن این گیاه در چربی ، عسل و غیره. آیا حرفه ای ترین روش کلاهبرداری در فروش زعفران است و رنگ آمیزی قسمتهای سفید این گیاه با رنگ طبیعی زعفران معتبرترین روش کلاهبرداری طلای قرمز است که به راحتی توسط مصرف کنندگان انجام می شود. هیچ تشخیصی وجود ندارد ، اما اطلاعات زیر می تواند به شما در خرید این محصول کمک کند.

کلاهبرداری زعفران به مخلوط گیاهی شبیه زعفران با این محصول محدود نمی شود ، بلکه زعفران تقلبی حتی شامل افزایش وزن با چربی ، عسل ، نمک و شکر نیز می شود ، زیرا این گیاه ارزش بالایی دارد و هر گرم آن بیش از ۵۰۰۰ تومن است. در بازار به فروش می رسد ، بنابراین دلالان را به سمت غش و غش زعفران با هر آنچه که می توانند جلب می کند.

 

یکی از راه های تقلب زعفران خیساندن کلاله های آن با نوعی چربی ، شکر ، نمک یا عسل و افزایش وزن آن است.
در این روش کلاهبرداران به طور حرفه ای و البته حرفه ای تقلب می کنند ، بنابراین تشخیص خلوص و کمبود زعفران به راحتی امکان پذیر نیست ، زیرا ماه ها است که با خیساندن این گیاه در مواد دیگر تلاش می کنند سود بیشتری کسب کنند.

کلاهبرداران حرفه ای بسیار ماهر این مواد را به عنوان محلول بر روی کلاله های زعفران اسپری می کنند و هنگام خشک شدن ، وزن زعفران افزایش می یابد که به راحتی قابل تشخیص نیست.

روش های شناسایی عسل یا زعفران روغنی!

اگرچه خلوص یا عدم وجود زعفران به راحتی در آزمایشگاه ها قابل تشخیص است ، اما تشخیص آن برای مصرف کنندگان آسان نیست. برای دیدن ماده خاصی روی آن با دست یا روی کاغذ خرد می شود و کاغذ و انگشتان آن چرب می شوند که در این صورت مشخص می شود که زعفران با چربی خاصی آغشته می شود تا اضافه وزن پیدا کند.

چگونه زعفران تقلبی را تشخیص دهیم؟

رنگ آمیزی مصنوعی ، جعلی خطرناک در زعفران

روش دیگر تقلب در زعفران استفاده از رنگ های مصنوعی است. اگر از رنگ های مصنوعی در زعفران استفاده شود ، می توان آن را در آزمایشگاه یافت ، زیرا قدرت رنگ پایین آن نشان دهنده این فریب است.
این رنگ های مصنوعی برای سلامتی انسان بسیار خطرناک است و در واقع گل هایی که از مکه به صورت زعفران و اغلب به صورت پودر وارد کشور می شوند از جمله این رنگ های مصنوعی خطرناک هستند.

کلاهبرداری که در آن کلاهبرداران می توانند قسم بخورند!

روش دیگر تقلب در زعفران استفاده از رنگ طبیعی این گیاه برای رنگ آمیزی سایر قسمتهای زعفران سفید و مخلوط کردن آن با این محصول است ، این روش معتبرترین روش تقلب است که متأسفانه بسیار متداول شده است.
جعل کنندگان و تأمین کنندگان نیز می توانند به خلوص زعفران خود قسم بخورند ، زیرا آنها چیزی جز زعفران در آن استفاده نکرده اند ، اما شناسایی این نوع کلاهبرداری برای مصرف کنندگان بسیار دشوار است.

[ بازدید : 34 ]

[ سه شنبه 19 اسفند 1399 ] 10:28 ] [ نگاهی تازه به زندگی ]

[ ]

ماهی قرمز بخریم یا نخریم؟

اخیراً شنیدم که در سفره هفت سین عید نباید ماهی قرمز برای سفره بخریم. از آنجا که این اولین باری است که می خواهم سفره عروس را در خانه خود بچینم ، می خواستم بدانم ماهی قرمز بخرم یا نه.

 

جالب است بدانید که طبق شواهد قدیمی ، وجود ماهی قرمز در سفره هفزین از سنت های قدیمی ما نیست! گفته می شود ماهی قرمز ۸۰ سال پیش با ورود چای به ایران آمده و تا آن زمان در ایران پرورش داده نشده است. در نقاشی کمال الملک که سفره هفت سین را نشان می دهد ، اثری از ماهی قرمز دیده نمی شود.

ماهی قرمز بخریم یا نخریم؟

برخی از افراد به دلیل محافظت از محیط زیست برای حیوانات سعی در خرید ماهی قرمز ندارند و معتقدند که به دلیل خودخواهی و در نتیجه کمپین ، نباید ماهی های کوچک که عمر کمی دارند را به سفره هفت سین آورد. ماهی قرمز را رها نکنید. گفته می شود وقتی ماهی قرمز بعد از پایان ماه نوروز و سیزدهم در رودخانه ها یا دریاچه ها رها می شود ، آنها تخم مرغ ماهی های دیگر را به عنوان یک گونه مهاجم می خورند.

با این حال ، اگر می خواهید به خرید ماهی قرمز برای سفره هفت سین ادامه دهید ، بهتر است آن را از مراکز معتبر تهیه کنید ، جایی که سلامتی آنها تضمین شده است و بیماری ماهی قرمز وجود ندارد. همچنین سعی کنید آنها را سالم تر کنید. آب شیر را دو بار در هفته عوض کنید و حداقل یک روز آب شیر را در ظرف نگه دارید تا کلر از بین برود. ماهی را در معرض گرما یا نور آفتاب قرار ندهید.

[ بازدید : 28 ]

[ سه شنبه 19 اسفند 1399 ] 10:28 ] [ نگاهی تازه به زندگی ]

[ ]

ویژگی های یک مونوپاد خوب چیست؟

امروز کلمه مونوپاد را زیاد می شنویم و بسیاری از افراد به دنبال خرید مونوپاد خوب هستند ، اما مونوپاد چیست و چه کاری انجام می دهد؟ اگر می خواهید یک مونوپاد خوب بخرید ، پیشنهاد می کنیم با ما همراه شوید.

احتمالاً نام سلفی را شنیده اید و می دانید چیست ، شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام پر از سلفی هایی است که مردم می گیرند و بازار رقابتی برای سلفی های بهتر بسیار داغ است و سلفی ها نیز به این سلفی ها گفته می شوند. که عکاس از خودش می گیرد. یکی از ابزاری که باعث می شود سلفی های بهتر و بهتری بگیرید ، مونوپاد است. و برخی آن را به چوب یا تپانچه تعبیر کرده اند.

مونوپاد از سه قسمت تشکیل شده است

  • کلیپ: برای پشتیبانی از تلفن همراه
  • شاتر یا ریموت بلوتوث: برای گرفتن عکس
  • میله: برای دور نگه داشتن دوربین از شما ، این میله از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده تا سبک باشد

– در مونوپاد شما باید یک تلفن همراه را در داخل براکت روی سر آن وصل کنید و سپس نوار را در جهت مورد نظر بچرخانید و با شاتر بلوتوث یا دکمه شاتر روی دسته عکس خود را بگیرید.

_ اندازه نوار می تواند از ۵۵ سانتی متر تا ۱۱۰ سانتی متر باشد و شاید هم بیشتر ، این نوار تاشو است و می تواند در هر جایی با شما باشد. در برخی از مونوپادها ما یک دکمه بزرگنمایی نیز داریم و با این دکمه بزرگنمایی می توانیم زاویه عکس خود را افزایش دهیم و عکس بهتری بگیریم.

مونوپادها بر اساس مواد بدنه ، نوع براکت و دکمه شاتر به دو دسته کلی تقسیم می شوند:

ویژگی های یک مونوپاد خوب چیست؟

مونوپاد معمولی با کرکره دستی

قیمت این مونوپاد بسیار ارزان تر از مونوپادهای دیگر است ، دکمه شاتر آن با سیم به تلفن همراه شما متصل است و با فشار دادن دکمه از شما عکس گرفته می شود. اگر بخواهیم به یک اشکال بزرگ اشاره کنیم ، می توانیم بگوییم که ممکن است هنگام گرفتن عکس از دست شما لرزید و در نتیجه سلفی شما خراب شود.

مونوپاد حرفه ای با شاتر بلوتوث (کنترل از راه دور)

این مونوپاد دارای یک کنترل کننده بلوتوث همراه با مونوپاد است که در برخی موارد جدا از خود مونوپاد به فروش می رسد. برای استفاده از این مونوپاد ابتدا باید آن را از طریق بلوتوث با تلفن خود جفت کنید. برخی از monopod ها دارای دو یا چند دکمه عکسبرداری با Android یا iPhone هستند. با استفاده از این دسته از مون پادها ، به دلیل وجود این ویژگی ، می توان عکس های حرفه ای و خلاقانه تری گرفت.

اگر می خواهید مونوپاد بخرید ، به وزن آن توجه کنید و اطمینان حاصل کنید که وزن آن برای شما سنگین نیست

https://today-news.ir/ویژگی-های-یک-مونوپاد-خوب-چیست؟/

[ بازدید : 26 ]

[ سه شنبه 19 اسفند 1399 ] 10:28 ] [ نگاهی تازه به زندگی ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]