نحوه از بین بردن چروک پیراهن های پارچه ای

در چند مرحله چین و چروک های پیراهن را بردارید

روش پیشگیری

آیا بهتر نیست که هرگز با مشکل چین و چروک پیراهن خود روبرو نشوید؟ جلوگیری از چین و چروک کاملاً به نوع شستشو و خشک شدن لباس بستگی دارد. اگر لباسهای کثیف زیادی جمع کنید و آنها را به صورت فشرده و همزمان در لباسشویی بیندازید ، تمیز کردن آنها مطمئناً سخت تر خواهد بود.
اگر لباس های شما جایی برای حرکت ندارند ، گره می خورند و در نهایت چین و چروک می شوند. هر بار که مقدار کمی لباس در ماشین می گذارید و سعی می کنید به محض اتمام خشک کن خشک کن از آب سرد استفاده کنید و لباس های خود را بیرون بیاورید. سپس آنها را خیلی مرتب و با دقت روی طناب آویزان کنید. اگر لباس های خود را مچاله آویزان کنید ، صاف کردن آنها بسیار دشوار است.

اتو کردن

اتو زدن به بهترین روش ممکن

قدرت اتو کردن

اتو کشیدن کاری بسیار خسته کننده است ، اما اگر می خواهید پیراهن شما تا حد ممکن مرتب به نظر برسد ، یکی از بهترین راه ها استفاده از اتو است.
اگر می خواهید کارتان سریعتر پیش برود ، فویل آلومینیومی را زیر درب صفحه اتو قرار دهید. در حقیقت ، با استفاده از این روش ما از یک قانون علمی ساده و ساده برای سرعت بخشیدن به کار خود استفاده کردیم: فویل حرارت آهن را منعکس می کند و باعث از بین رفتن چین و چروک های دو طرف پارچه می شود.

[ بازدید : 15 ]

[ يکشنبه 24 اسفند 1399 ] 12:30 ] [ نگاهی تازه به زندگی ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]