راهنمای خرید یخچال کوچک هتلی

یخچال فریزر هتلی

این وسیله بیشتر مناسب تازه عروس‌هایی است که تا آینده نزدیک قصد بچه‌دار شدن ندارند. یخچال کوچک هتلی البته یخچال فریزر کوچک یا هتلی به درد افراد مجرد هم می‌خورد. این دستگاه همانطور که از نامش پیداست، گنجایش بالایی برای نگهداری حجم بالایی از مواد غذایی ندارد، اما قیمت مناسب و جمع و جور بودن آن باعث شده به گزینه‌ای ایده‌آل در آشپزخانه‌های بسیار کوچک بدل شود.


برای خرید یخچال مناسب به چه نکاتی توجه کنیم؟

جدا از بحث سلیقه، در این قسمت از راهنمای خرید یخچال فریزر قصد داریم به نکاتی بپردازیم که هنگام خرید باید مد نظر قرار گیرند. توجه داشته باشید که عمر متوسط یک یخچال فریزر 12 تا 15 سال است. از آنجایی که یخچال جزو لوازم خانگی پرقدمت خانه محسوب می‌شود، باید توجه ویژه‌ای هنگام انتخاب آن صورت گیرد.

در ادامه، برخی مشخصات کلیدی یخچال فریزر معرفی شده تا متناسب با نیازتان بتوانید محصول دلخواه را انتخاب کنید.


ابعاد یخچال فریزر

این مشخصه یخچال‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است؛ به این دلیل که یخچال فریزر با هر قابلیتی که داشته باشد، در درجه اول باید در آشپزخانه جا شود. بنابراین پیش از خرید یخچال فریزر حتما به مکانی که قصد دارید یخچال فریزر را در آن قرار دهید، توجه کنید. همچنین هنگام اندازه‌گیری مکان مورد نظر، سعی کنید یه مقدار فضا برای تنفس موتور یخچال در نظر بگیرید.


گنجایش یخچال

گنجایش یخچال با واحد فوت معرفی می‌‌شود. معنی فوت یخچال برای بسیاری از خریداران مبهم است. مثلا ممکن است قصد خرید یخچال فریزر اسنوا مدل S8-2321 را داشته باشید اما ندانید که ظرفیت 31 فوتی این دستگاه به درد خانواده کم‌جمعیت شما نمی‌خورد. پس پیش از خرید یخچال فریزر بهتر است با مفهوم فوت آشنا شوید.


نحوه محاسبه فوت یخچال

زمانی که می‌گوییم فلان یخچال فریزر 12 فوت یا 15 فوت حجم دارد، در واقع منظورمان همان فوت مکعب است که به صورت خلاصه از اصطلاح فوت استفاده می‌کنیم.


هر فوت مکعب را می‌توان معادل 28316.8 سانتی‌متر مکعب دانست. از طرفی هر فوت برابر است با 28.316 لیتر. هر لیتر هم معادل یک مکعب 10 × 10 × 10 است.


رو این حساب، هر 1 فوت مکعب برابر با 28 مکعب 10 در 10 در 10 بوده و زمانی که می‌گوییم فلان یخچال فریزر 31 فوت گنجایش دارد در واقع منظورمان این است که این دستگاه می‌تواند فضایی به اندازه 868 مکعب 10 × 10 × 10 را اشغال کند؛ به همین سادگی.


قانون کلی در مورد گنجایش یخچال به این صورت است که خانواده های پرجمعیت (بالای 5 نفر) به یخچال های بالای 18 فوت احتیاج دارند. البته عادت‌های غذایی و خرید هم نقش مهمی در انتخاب گنجایش یخچال فریزر ایفا می‌کند؛ اگر جزو خانواده‌های پرمصرف هستید، بهتر است از یخچال 28 فوت به بالا استفاده کنید.


کمپرسور یا موتور یخچال

کمپرسور دستگاه وظیفه به حرکت در آوردن گاز فریون را در لوله‌های یخچال به عهده دارد. در واقع به کمک کمپرسور و کندانسور یخچال این گاز خنک شده و به جریان می‌افتد و با این عمل، گرمای مواد غذایی به بیرون از محفظه یخچال راه پیدا می‌کند. دو نوع کمپرسور در یخچال‌های حال حاضر بازار به کار رفته است؛ کمپرسور معمولی یا پیستونی، کمپرسور خطی. نوع دوم یا همان خطی بیشتر در یخچال‌های جدید تعبیه شده است که مصرف برق پایین‌تری دارند.


[ بازدید : 51 ]

[ دوشنبه 6 دی 1400 ] 18:41 ] [ نگاهی تازه به زندگی ]

[ ]

قیمت یخچال دانشجویی

قیمت یخچال دانشجویی این دستگاه بیشتر برای تازه عروس هایی که قصد بچه دار شدن در آینده نزدیک را ندارند مناسب است. البته یک یخچال یا فریزر کوچک برای هتل برای افراد مجرد نیز مفید است. همانطور که از نامش پیداست این دستگاه ظرفیت زیادی برای نگهداری حجم زیادی از مواد غذایی ندارد اما قیمت مناسب و جمع و جور بودن آن را به گزینه ای ایده آل در آشپزخانه های بسیار کوچک تبدیل کرده است.


برای خرید یخچال مناسب به چه نکاتی توجه کنیم؟

علاوه بر بحث سلیقه، در این قسمت از راهنمای خرید یخچال فریزر به نکاتی که در هنگام خرید باید در نظر گرفته شود، خواهیم پرداخت. به خاطر داشته باشید که عمر متوسط ​​یخچال فریزر 12 تا 15 سال است. از آنجایی که یخچال یکی از گران ترین لوازم خانگی است، در انتخاب آن باید توجه ویژه ای داشت.

در زیر تعدادی از مشخصات اولیه یخچال فریزر آورده شده است تا بتوانید با توجه به نیاز خود محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید.


ابعاد یخچال فریزر

این ویژگی یخچال ها بسیار مهم است; زیرا یخچال فریزر با تمام قابلیت هایی که دارد ابتدا باید در آشپزخانه قرار گیرد. بنابراین قبل از خرید یخچال فریزر حتما به جایی که قصد قرار دادن یخچال فریزر را دارید توجه کنید. همچنین هنگام اندازه گیری مکان، سعی کنید فضای کمی را برای تنفس موتور یخچال در نظر بگیرید.


ظرفیت یخچال

ظرفیت یخچال به فوت معرفی شده است. اهمیت مرگ یخچال برای بسیاری از خریداران نامشخص است. برای مثال ممکن است بخواهید یخچال فریزر اسنوا S8-2321 بخرید، اما نمی دانید که ظرفیت 31 فوتی این دستگاه برای خانواده کوچک شما مناسب نیست. پس قبل از خرید یخچال فریزر بهتر است با مفهوم مرگ آشنا شوید.


نحوه محاسبه پایه های یخچال

وقتی می گوییم یخچال فریزر 12 فوت یا 15 فوت اندازه دارد، در واقع به همان فوت مکعبی اشاره می کنیم که اصطلاح پا را به اختصار به کار می بریم.


هر فوت مکعب را می توان معادل 28316.8 سانتی متر مکعب در نظر گرفت. از طرفی هر پا معادل 28316 لیتر است. هر لیتر معادل یک مکعب 10 × 10 × 10 است.


در این حساب هر 1 فوت مکعب معادل 28 متر مکعب از 10 تا 10 در 10 است و وقتی می گوییم یخچال فریزر 31 فوت ظرفیت دارد در واقع منظور این است که این دستگاه می تواند فضای 868 مکعبی را اشغال کند. متر 10 × 10 × 10 آهسته; فقط


قانون کلی ظرفیت یخچال این است که خانواده های پرجمعیت (بیش از 5 نفر) به یخچال هایی با ارتفاع بیش از 18 فوت نیاز دارند. البته عادات غذایی و خرید نیز در انتخاب ظرفیت یخچال فریزر نقش بسزایی دارد; اگر جزو خانواده های پرمصرف هستید، بهتر است از یخچال 28 فوتی استفاده کنید.

[ بازدید : 145 ]

[ سه شنبه 25 آبان 1400 ] 10:33 ] [ نگاهی تازه به زندگی ]

[ ]

بهترین اسپیکر بزرگ

امروزه بلندگوها دستگاه های صوتی محبوبی هستند که علاوه بر استودیوها و همچنین در خانه مورد استفاده قرار می گیرند. یکی از نکات مهم در انتخاب اسپیکر توجه به سایز و مدل آن است. البته، مصرف کنندگان باید تصمیم بگیرند که برای چه هدفی گوینده را می خواهند. بهترین اسپیکر بزرگ زیرا در این راستا تولیدکنندگان محصولات مختلفی را روانه بازار کرده اند. از بلندگوهای قابل حمل گرفته تا بلندگوهای خانگی که در خانه قابل استفاده هستند. اگر قصد خرید اسپیکر جدید را دارید در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا با بهترین اسپیکرهای سال 2020 آشنا شوید.


بلندگوها / بهترین بلندگوهای سال 2020


همچنین بخوانید:

راهنمای خرید اسپیکر بلوتوث و 5 دلیل برای خرید آن

معرفی جدیدترین و بهترین اسپیکرهای هوشمند دنیا

آنچه در این مقاله می خوانید:


معرفی بهترین اسپیکرهای سال 2020

بهترین سخنران: GoldenEar Technology Triton Five

بهترین اسپیکر مقرون به صرفه: بلندگوی ابریشمی مرجع Klipsch

بهترین بلندگوی سینمای خانگی: SVS Prime Tower Surround

بهترین بلندگوی موسیقی: KEF LS50 Wireless

بهترین اسپیکر بلوتوث: Tesco Model TS 2196

بهترین اسپیکر برای تولید موسیقی: بلندگو JBL 306P MkII

بهترین بلندگوی بی سیم WiFi: Sonos One

بهترین اسپیکر بازی: Logitech G560

اسپیکر هویتی 3 تکه: اسپیکر HV-SF5632BT

اسپیکر بلوتوث HV-SF5633BT با هویت 3 قسمتی

نتایجی که اظهار شده

 


معرفی بهترین اسپیکرهای سال 2020

این یک پنجره مودال است. خطا در درخواست لیست پخش HLS در URL: https://plazavod.arvanvod.com/y3NZaz7EqM/M1YqmoLk7o/h_,144_200,240_400,360_800,480_1500,720_2500,308,mplist

همچنین بخوانید:

Google Home چیست؛ با 18 عملکرد دستیار جذاب

گوگل

خانه ملاقات

اسپیکرها از آن دست وسایلی هستند که می توانند تجربه متفاوتی را هنگام تماشای فیلم، گوش دادن به موسیقی یا انجام یک بازی ویدیویی به ما بدهند. پس باید اطلاعاتی در این زمینه داشته باشید. در واقع برای خرید اسپیکر بی نقص ابتدا باید به سهولت استفاده و البته فضای اشغال شده توسط اسپیکر توجه کرد. اگر با کامپیوتر خود فیلم تماشا می کنید و حساسیت زیادی به آن ندارید، پس مجبور نیستید برای خرید اسپیکر هزینه زیادی بپردازید. از طرفی باید محیطی را که از اسپیکر در آن استفاده می شود بررسی کنید. در واقع اسپیکری که برای اتاق خواب انتخاب می شود قطعا با اسپیکر اتاق نشیمن بزرگ متفاوت است. با در نظر گرفتن این موضوع، در ادامه به معرفی انواع اسپیکر از دسته بهترین اسپیکرهای 2020 می پردازیم.


 


بهترین سخنران: GoldenEar Technology Triton Five

بهترین بلندگو برای سال 2020 / بهترین بلندگو برای سال 2020


یکی از دلایلی که ما اسپیکر GoldenEar Technology Triton Five را به عنوان بهترین اسپیکر سال 2020 توصیه می کنیم این است که علاوه بر قیمت، عملکرد آن نیز شگفت انگیز است. این ویژگی ها این اسپیکر را به محصولی تبدیل کرده است که می تواند با بهترین اسپیکرهای سال 2020 رقابت کند.

[ بازدید : 51 ]

[ شنبه 8 آبان 1400 ] 15:15 ] [ نگاهی تازه به زندگی ]

[ ]

عکس آزاده سریال کیمیا

گلوریا هاردی و همسرش به همراه بیوگرافی “گلوریا هاردی”

اولین تجربه بازیگری گلوریا در ایران با بازی در نقش رها آزاده در سریال کیمیا بود احتمال می رود گلوریا در آینده جز بازیگران پرکار ایران، با توجه به امکان استفاده

عکس آزاده سریال کیمیا

گلوریا هاردی بازیگر عکس های گلوریا هاردی و همسرش

گلوریا هاردی،گلوریا هاردی در کیمیا، گلوریا هاردی بیوگرافی ،آزاده در سریال کیمیا ،​رها در سریال کیمیا ،عکس گلوریا هاردی ،گلوریا هاردی و همسرش ، گلوریا هاردی ، رها در

عکس آزاده در سریال کیمیا

آزاده در سریال کیمیا همسرش و عکس کودکی و گلوریا هاردی و قطر

عکسهای آزاده در سریال کیمیا

عکس کودکی آزاده در سریال کیمیا و ❤️ اسک

عکس کودکی آزاده در سریال کیمیا را از سایت اسک دریافت کنید عکس های کودکی گلوریا هاردی همسر ساعد سهیلی کودکی گلوریا هاردی همسر ساعد سهیلی تصاویر

عکس آزاده در سریال کیمیا و همسرش

بازیگر زن خارجی کیمیا در کنار همسرش بیوگراف

گلوریا هارد در اولین تجربه بازیگری خود در ایران با بازی در نقش رها آزاده در سریال کیمیا نقش آفرینی کرده است و احتمال می رود جز بازیگران پرکار چند سال آینده ایران​

[ بازدید : 91 ]

[ يکشنبه 20 تير 1400 ] 18:58 ] [ نگاهی تازه به زندگی ]

[ ]

بیوگرافی بهنوش طباطبایی و عکس بهنوش طباطبایی

چکیده ای از بیوگرافی بهنوش طباطبایی 

نام : بهنوش طباطبایی

متولد :  ۲۷ اردیبهشت ۱۳۶۰ تهران

حرفه :بازیگر

زمینه فعالیت : سینما، تئاتر،تلویزیون

تحصیلات : لیسانس رشته مهندسی کامپیوتر  

سال‌های فعالیت : ۱۳۷۷ تا اکنون

همسر: مهدی پاکدل (ازدواج۱۳۸۹– طلاق ۱۳۹۵)

 

بیوگرافی بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی متولد ۲۷ اردیبهشت ۱۳۶۰ در یوسف آباد تهران می باشد. بهنوش طباطبایی بازیگر سینما و تلویزیون است. بهنوش طباطبایی یک خواهر نیز به نام تینوش دارد. تحصیلات بهنوش طباطبایی فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی کامپیوتر است و یک دورهٔ بازیگری در دانشکدهٔ هنرهای زیبای دانشگاه تهران گذرانده‌است.  

 

بهنوش طباطبایی که از دوران کودکی به بازیگری علاقه مند بود. وی کارش را از سال 1377 با مجموعه تلویزیونی یونس آغاز نمود و با بازی در سریال های مختلف تلویزیونی در میان مردم شهرت یافت. 

 

عکسهای بهنوش طباطبایی, بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی و خواهرش

 

بهنوش طباطبایی علاقه زیادی به ورزش کردن دارد و در اوقات فراغتش علاوه بر کتاب خوانی ورزش میکند و در یک دوره ورزش را به صورت حرفه ای زیر نظر مربی گذراند. بهنوش طباطبایی شخصیت آرام و صبوری دارد و علاقه زیادی به حیوانات دارد و یک گربه خانگی به نام نارنگی دارد.

 

وضعیت تاهل: 

بهنوش طباطبایی در سال 1389 با مهدی پاکدل، بازیگر سینما و تلویزیون، ازدواج کرد. ازدواج آنها پس از 5 سال زندگی مشترک در سال 1394 به طلاق ختم شد، آنها در سکوت خبری از یکدیگر جدا شدند.

 

عکسهای بهنوش طباطبایی, بهنوش طباطبایی

عکس های جدید بهنوش طباطبایی

 

آثار بهنوش طباطبایی

سینما 

۱۳۸۵ مصائب دوشیزه  ۱۳۹۱ قصه عشق پدرم ۱۳۹۱ گام‌های شیدایی 
۱۳۸۵ پسران آجری ۱۳۹۳ شانس، عشق، تصادف  ۱۳۹۷ غلامرضا تختی 
۱۳۸۶ کلاغ پر  ۱۳۹۴ سیانور۱۳۹۷ ماجرای نیمروز: رد خون  
۱۳۸۷ پوست موز  ۱۳۹۵ زیر سقف دودی۱۳۸۹ آزادراه 
۱۳۹۵ لابی  

 

مجموعه تلویزیونی

۱۳۷۷ یونس (محمدرضا خالقی)  ۱۳۸۷ گل‌های گرمسیری (محمدمهدی عسگرپور)
 ۱۳۷۸ کوی دامون (عباس رنجبر)۱۳۸۸ چاردیواری (سیروس مقدم) 
۱۳۸۱ نوعروس (بیژن میرباقری) ۱۳۸۹ در مسیر زاینده رود (حسن فتحی) 
۱۳۸۲ مسافری از هند (قاسم جعفری)  ۱۳۸۹ مختارنامه (داوود میرباقری)
۱۳۸۳ عشق گمشده (حسین سهیلی زاده) ۱۳۹۰ از یاد رفته (فریدون حسن پور) 
۱۳۸۴ پیله‌های پرواز (حسین سهیلی زاده) ۱۳۹۴ میکائیل (سیروس مقدم) 

 

تله‌فیلم

گزارش یک اعدام  عزیزی که ناپدید شد
 دستها نگاه می‌کنندقصّه سیمین 
مادرانه برگی برشاخه 

 

تئاتر 

ابرهای پشت حنجره برهان 
داستان یک پلکان سیندرلا 
فصل شکار بادبادک‌ها سینماهای من 
آدامس خوانی آینه‌های رو به رو 
 نام تمام مادران مری پاپینز 

 

گالری تصاویر بهنوش طباطبایی:


[ بازدید : 46 ]

[ يکشنبه 20 تير 1400 ] 14:25 ] [ نگاهی تازه به زندگی ]

[ ]

اثرات ماساژ بر رابطه جنسی و شیوه این ماساژ

ماساژ برای از بین بردن تنش, استرس, آسیب و درد مزمن عالی است, اما آیا می دانستید که ماساژ برای روابط جنسی هم فوق العاده است؟


ماساژ دادن زوج ها می تواند صمیمیت و لذت رابطه زناشویی را چند برابر کند. اما ماساژ فردی نیز باعث افزایش میل جنسی و افزایش گردش خون و همچنین کاهش استرس و درد می شود که همه این ها تاثیر به سزایی در رابطه جنسی زن و شوهر ها دارد.تحقیقات نشان می دهد ماساژ مزایای بسیار زیادی برای کاهش استرس و افسردگی دارد. یکی از مهمترین عوارض استرس بیش از حد، افسردگی و اضطراب است که به کاهش میل جنسی و اختلال عملکرد جنسی منجر می شود. ماساژ درمانی با بالا بردن حس لذت و آزاد کردن هورمون احساس خوب “سروتونین” به نوبه خود به کاهش استرس و کاهش خفیف اشکال مختلف افسردگی کمک می کند.


ماساژ تاثیر بسیار زیادی در بهبود روابط جنسی زوجین دارد

اضطراب نیز قاتل عشق است، چون باعث می شود هورمون های استرس از جمله کورتیزول به طور مداوم منتشر می شوند. زمانی که بیش از حد هورمون های استرس در بدن وجود دارد تحریک شدن و اوج لذت جنسی بسیار دشوار است. ماساژ می تواند به بدن کمک کند تا از شر هورمون استرس و سموم دیگر خلاص شود، در این صورت بدن در وضعیت بسیار خوبی قرار می گیرد که برای روح,جسم و میل جنسی عالی است.اگر شما یا شریک زندگی تان درد مزمن ناشی از آسیب دیدگی دارید، ممکن است این درد مانع داشتن یک زندگی جنسی سالم شود. اشکال مختلف ماساژ درمانی می تواند بوسیله افزایش گردش خون و رساندن انرژی کلی به محل آسیب دیدگی به سرعت بهبود و درمان درد کمک کند.


کاهش درد بستر را برای زن و شوهر ها آماده می کند که تمایل بیشتری به مقاربت داشته باشند. افزایش گردش خون حاصل از ماساژ برای سیستم گردش خون، تحریک جنسی هنگام رابطه و عملکرد جنسی سالم هم در مردان و هم در زنان عالی است. همچنین باعث تحریک سیستم لنفاوی و حذف سموم بدن می شود.همه این ها مزایای ماساژ درمانی و ماساژ جنسی است در اینجا نکاتی برای ماساژ جنسی زوج ها ارائه می دهیم که می تواند روی زندگی جنسی و صمیمی تر کردن رابطه تان تاثیر بسزایی داشته باشد.


چند نکته در مورد ماساژ جنسی بدن زن

معمولا همه افراد از اینکه بدنشان توسط فردی از روی احساس مورد لمس و نوازش قرار گیرد، لذت فراوانی میبرند. چنانچه ماساژ بدن توسط شریک جنسی و یا فرد مورد علاقه شما انجام شود، آنگاه لذت آن برای شما چند برابر خواهد بود. گاهی ماساژ فقط برای رفع خستگی انجام می شود. ولی گاهی هم انجام ماساژ می تواند مقدمه عشق بازی و سکس باشد. به این نوع ماساژ در اصطلاح ماساژ جنسی گفته می شود.حتما” برای یکبار هم که شده لذت یک سکس واقعی به دنبال عشق بازی و ماساژ خوب را تجربه کنید. برای انجام این کار مفرح در اتاق خوابتان شما باید با چند تکنیک ساده آشنا باشید.


در اینجا ما چند نکته ساده را به شما آموزش می دهیم تا شبی خوب و بیادماندنی با یکدیگر داشته باشید:


1. ابتدا یک روغن ماساژ مرغوب تهیه کنید. روغن نباید خیلی چرب باشد تا باعث ناراحتی شما بشود. از طرف دیگر این روغن نباید به سرعت هم جذب پوست شود، تا شما بتوانید به کمک آن مدت زیادی بدن یکدیگر را بمالید. همچنین روغن نباید بوی زننده و نامطبوعی هم داشته باشد. ممکن است بتوانید روغن یا لوسیون هایی با عطرهای گوناگون که عطر بعضی از آنها بسیار محرک هم هست، تهیه کنید.


2. محیط مناسب: چراغها را خاموش کرده، چند شمع یا چراغ خواب با نور کم روشن کنید. هیچ عاملی که آرامش شما را برهم بزند نباید در محیط وجود داشته باشد. در صورت تمایل می توانید یک موزیک ملایم و مورد علاقه تان را پخش کنید. حالا فضای مناسب برای یک ماساژ جنسی فوق العاده آماده است.


3. بهتر است لباس های خود را در آورده و بدنتان را با حوله بپوشانید تا بتوانید در زمان مناسب به راحتی لخت شوید. برای شروع مقدار کمی از روغن مخصوص ماساژ روی دست ها ریخته و ابتدا بدن خودتان را ماساژ دهید! پشت گردن، شانه و بازوها را به آرامی با نوک انگشت بمالید. بهتر است فک و شقیقه خود را هم با حرکات دایره ای بمالید تا عضلات این نواحی شل شود. بعد از اینکه قسمت هایی از بدن خود را مالش دادید حالا دست های شما آماده ماساژ طرف مقابل است.


4. شریک جنسی شما باید با بدن لخت یا نیمه لخت روی شکم بخوابد. مطمئن شوید که او کاملا راحت است. مقدار زیادی از روغن ماساژ را روی سراسر پشت او ریخته و با کف دست هایتان آنرا پخش کنید. بدن او را به آهستگی مالش دهید. بیاد داشته باشید که این عمل را حتما باید با احساس انجام دهید. به او این اختیار را هم بدهید که هر وقت که خواست بدن شما را ماساژ بدهد. هرگز گوشت بدن یکدیگر را چنگ نزنید. بدن طرف مقابل را به آرامی فشار داده و گاهی قسمت هایی از آن را به نرمی درست مثل حالت نیشگون گرفتن، بین انگشتانتان بگیرید.


5. ماساژ را از ناحیه پشت گردن او شروع کرده به سمت شانه ها پایین بیایید. مراقب باشید که با فشار بیش از حد به گردن اون آسیب وارد نکنید. بازوهای شریک جنسی تان را از هم باز کرده و ماهیچه های بازو را با نوک انگشتانتان به آرامی ماساژ دهید. بعد از دو طرف از سمت بازو به سمت ستون مهره ها بیایید ولی روی خود استخوان مهره ها زیاد فشار نیاورید. اطراف مهره ها را در دو طرف ماساژ دهید و همینطور به سمت استخوان دنبالچه پایین بیایید. مراقب باشید که قسمت انتهایی مهره ها بسیار حساس است و نباید آنرا زیاد فشار دهید.


6. بعد از ماساژ بازو و پشت، حالا به سراغ پاهای او بروید. مخصوصا قسمت داخلی رانها را که از تحریک پذیری بالایی برخوردار است را با دقت بمالید. از ران تا ساق پا و نوک انگشتان را با ظرافت نوازش کنید. در نظر داشته باشید که مهمترین نکته در ماساژ جنسی موفق، آرامش و عجله نداشتن است. سعی کنید با حوصله و آرامش این کار را انجام دهید.


7. پشت او را به شکلی ماساژ بدهید که گاهی سینه شما با پشت و کمر او تماس پیدا کند. انجام این عمل سکسی تاثیر زیادی در تحریک شریک جنسی تان دارد. همچنین در حین ماساژ می توانید سایر قسمت های بدن خود را هم به او بمالید! هر از چند مدت یکبار بازدم خود را روی بدن او بدمید. تماس هوای گرم بازدمی شما می تواند او را تا مرز جنون ببرد. همچنین گاهی بدن خود را به او چسبانده و گوشهای او را به آرامی بمکید یا اینکه بخورید. (از رابطه جنسی دهانی لذت ببرید!)


8. هیچوقت کلمات محبت آمیز و عاشقانه به همراه بوسه های داغ را فراموش نکنید. همیشه در نظر داشته باشید که انجام یک ماساژ صحیح علاوه بر از بین بردن خستگی از بدن شما، می تواند تاثیر شگرفی در روح و روان داشته و ضمن ایجاد آرامش ذهنی، لذت جنسی سکس را برای شما دو چندان سازد. ماساژ جنسی بدن زن همواره بعنوان یکی از بهترین مقدمات سکس و معاشقه مورد توجه بوده و تاثیر زیادی در رضایت جنسی و تسهیل ارگاسم رسیدن زن دارد.


9. توجه داشته باشید که در صورت تحریک شدن و ارضا شدن، حتی اگر هیچ‌گونه دخولی صورت نگرفته باشد احتمال بارداری وجود دارد. بنابراین سعی کنید با رعایت نکات لازم از استرس‌های تلخ ترس از حاملگی دوری کنید.


آموزش ماساژ جنسی بدن زن قبل از نزدیکی 


آموزش ماساژ جنسی قبل از رابطه جنسی

۱. نور اتاق را روی حالتی رمانتیک تنظیم کنید , موسیقی آرامش بخشی بگذارید. بهتر است عطر سنبل در فضای اتاق باشد.

اتاق را برای ماساژ دادن همسرتان آماده کنید


۲. همیشه دستان خود را با مالیدن به هم گرم کنید. می توانید از یک روغن ماساژ هم استفاده کنید, آن را کف دستتان بریزید و با مالش دادن دستان روغن را گرم کنید، هیچ چیز بدتر از یک شروع ماساژ جنسی با دستان سرد نیست!


۳. ماساژ پا و دست را فراموش نکنید، استرس بسیاری از افراد در این مناطق وجود دارد.

تاثیر ماساژ جنسی روی روابطه زناشویی مزایای ماساژ برای بهتر شدن رابطه جنسی و آموزش ماساژ جنسی ماساژ درمانی ماساژ سکسی ماساژ دادن زن ماساژ قبل از سکس ماساژ زن لخت


ماساژ دست ها و پاهای همسرتان را فراموش نکنید


۴. هنگامی که پشت همسرتان را ماساژ می دهید، از روغن به اندازه کافی استفاده کنید تا دستانتان بدون ایجاد اصطحکاک بتوانند روی پوست بدنش حرکت کنند.


۵. پوست سر همسرتان را به آرامی بمالید, از جلو به عقب با حرکات دایره ای، این کار باعث آزاد شدن مقدار زیادی اندورفین می شود و احساس فوق العاده ای به همسرتان میدهد.


۶. به ماساژ گردن و شانه هم توجه کنید، ابتدا کمی آرام این نواحی را ماساژ دهید, عضلات همسرتان که کمی شل شد می توانید با کمی فشار بیشتر این نواحی را ماساژ دهید تا گره، تنش و استرس این ناحیه از بین برود.


فواید ماساژ جنسی در رابطه زناشویی + آموزش ماساژ جنسی

[ بازدید : 53 ]

[ دوشنبه 7 تير 1400 ] 15:57 ] [ نگاهی تازه به زندگی ]

[ ]

بیوگرافی اکبر عبدی و همسرش و دخترش المیرا +گفتگو و عکسها

اکبر عبدی آقاباقر متولد 4 شهریور ماه 1339 در  محله صدرالاشراف، بین میدان شوش و خراسان در شهر تهران می باشد و 56 سال سن دارد.


 دوران کودکی وی در آن‌جا سپری شد تا این‌ که به نازی آباد رفت. پدر و مادرش اصلیتی اردبیلی دارند. آنها چهار برادر به نام های اصغر، علی و ناصر و اکبر و یک خواهر به نام اشرف هستند که یکی از برادرانش در سال 1380 شهید شد.


اکبر عبدی ازدواج کرده است و متاهل می باشد.نام همسر وی نینا عبدی است . آنها یک فرزند دختر به نام المیرا نیز دارند.



اکبر عبدی  پس از دریافت مدرک دیپلم از سال 1358 با نمایش‌های آماتوری فعالیت هنری‌اش را آغاز کرد و سپس در سال 1362 به تلویزیون رفت و در مجموعه «محله بروبیا» (داریوش مؤدبیان، 1363) و «بازم مدرسه‌ام دیر شد» (1365) خود را به عنوان بازیگری مستعد خلاق شناساند.


او با «جنجال بزرگ» (1363) خود را به عنوان بازیگر نقش‌های کمیک شناساند. جنجال بزرگ شش سال پس از تولید به نمایش عمومی درآمد و عبدی در آن فاصله در فیلم‌های «مردی که موش شد» (احمد بخشی، 1364)، «اجاره‌نشین‌ها» (داریوش مهرجویی، 1365)، «گراند سینما» (حسن هدایت، 1376) و «ای ایران» (ناصر تقوایی، 1368) بازی کرد، که نقش او در همه این فیلم‌ها کمدی بود.


عبدی در «اجاره‌نشین‌ها»، «ای ایران»، «مادر» (علی حاتمی، 1368)، «دلشدگان» (علی حاتمی، 1370) و «هنرپیشه» (محسن مخملباف، 1371) قابلیت‌های خود در ایفای نقش‌های متنوع کمدی اثبات کرد. تنوع نقش‌های او در این فیلم‌ها نشان از بازیگری دارد که اگر به درستی هدایت شود نام ماندگاری از خود در تاریخ بازیگری سینمای ایران باقی می‌گذارد؛ بازیگری که آن قدر استعداد و توانایی دارد که، به رغم فیزیک و توالی نقش‌های ثابت، کمتر به تکرار خود بپردازد. همین قابلیت موجب شد که عبدی در «سفر جادویی» (ابوالحسن داودی، 1369) هم نقش کودکی خود را ایفا کند و هم نقش میانسالی‌اش را، یا در «آدم برفی» (داود میرباقری، 1373) در دو نقش مردانه و زنانه توانایی‌هایش را نشان بدهد.


به رغم این‌ها، اکبر عبدی نخواست یا فرصتی به دست نیاورد تا با به مرور و ارزیابی انتقادی کارنامه بازیگری خود بپردازد. خود او هیچ گاه تن به گفت و گوی مطبوعاتی نداد. تا احیاناً انتقادهای دوست دارانش را بشنود یا شکوه و شکایت‌های خود را از اوضاع جاری سینما واگوید.


بازی در فیلم‌های «سیرک بزرگ» (اکبر خواجویی، 1370)، «آرزوی بزرگ» (خسرو شجاعی، 1373)، «مرد آفتابی» (همایون اسعدیان، 1374)، «آقای شانس» (رحمان رضایی، 1375)، «بدل کاران» (مهدی صباغ‌زاده 1376)، «عشق گمشده» (سعید اسدی، 1376) و «تارزن و تارزان» (علی عبدالعلی زاده، 1380) شماری از فیلم‌هایی هستند که اعتبار اکبر عبدی را مخدوش کردند. با وجود این عبدی نتوانست در پاره‌ای صحنه‌های همین فیلم‌ها، کماکان استعداد و خلاقیت‌های خود را بروز دهد.


بیماری اکبر عبدی


وی به خاطر نارسایی کلیه تحت عمل پیوند کلیه قرار گرفته بود. این بازیگر به خاطر از کارافتادگی کلیه هایش که ناشی از عوارض دیابت یا بیماری قند او بوده، به توصیه پزشک معالج برای پیوند کلیه در بیمارستان بستری و عمل پیوند کلیه‌اش صبح اردیبهشت ماه 96 با موفقیت انجام شد.


ازدواج و همسرش

عکس جدید از اکبر عبدی و همسرش که در حال بوسه زدن بر دستان اوست . این عکس مربوط به مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم فجر 96 است که وی از همسرش تقدیر نمود.همسر اکبری عبدی


همسر اکبر عبدی

همسر اکبر عبدی دختر دایی وی می باشد و در سن 14 سالگی ازدواج کرده اند و حدود 31 سال است که ازدواج کرده اند.


زن اکبر عبدی


عکسهای اکبر عبدی و همسرش


همسر اکبر عبدی


ویدیو تقدیر و بوسه اکبر عبدی بر دستان همسرش


نمایشگر ویدیو


00:00

00:53



اکبر عبدی و دخترش المیرا


اکبر عبدی و دخترش

بیوگرافی المیر عبدی دختر اکبر عبدی +گفتگو

المیرا متولد 31 خرداد ماه 1366 در تهران می باشد. وی در رشته تجهیزات پزشکی درسخوانده است . وی تک فرزند است و نه خواهر دارد و نه برادر.


ازدواج و همسر المیرا عبدی


طبق گفته پدرش در برنامه سه ستاره وی در سال 1396 ازدواج کرده است.


 چطور شد وارد دنیای هنر شدید؟


 در دوران دانشجویی از تئاتر دانشجویی شروع کردم. دو تئاتر و دو فیلم بازی کردم که در واقع در کنار پدرم بود.


پدرتان بارها در گفتگوهایشان اشاره کرده که خودتان راهتان را انتخاب کرده اید، همینطور است؟


 بله، کاملا درست است. پدرم فقط به من پیشنهاد کردند که بازیگری را امتحان کنم. من هرگز دوست ندارم از موقعیت ایشان سوءاستفاده کنم.


مادرتان چگونه شما را حمایت می کنند؟


– من و مادرم بیشتر روزها به دلیل کار پدرم، تنها بودیم و او برای من و حتی برای پدرم، بزرگترین پشتیبان بوده و هستند. من ایمان دارم اگر حمایت های مادرم نبود، شاید هرگز اکبر عبدی، اکبر عبدی نمی شد.


از چه زمانی کارهای پدرتان را پیگیر بودید؟


– تقریبا 9-8 ساله بودم که متوجه شدم پدرم فرد معروفی هستند و تقریبا از 15-14 سالگی همه کارهایشان را پیگیری می کنم.


از اینکه ایشان یک هنرمند محبوب هستند چه احساسی دارید؟


– خیلی خوشحالم چون معتقدم پدرم جدا از نقش آفرینی های خوب و بی نظیری که دارند، به خاطر اخلاق خوب و انساندوستانه شان است که مورد علاقه مردم هستند و هرگز از مردم فاصله نگرفته اند. شاید به دست آوردن شهرت خیلی سخت نباشد اما نگه داشتن این شهرت بسیار سخت است که خوشبختانه پدرم تا به حال توانسته محبوبیت را در کنار شهرت حفظ کند و من با اطمینان کامل می گویم که اکبر عبدی «یه دونه» است. ‎


المیرا متولد 31 خرداد سال 1366 می باشد .وی در رشته تجهیزات پزشکی درس خوانده است و تک فرزند هم هست یعنی نه برادر و نه خواهری دارد.


مردم چقدر شما را می شناسند، اگر تنها باشید و با پدر جایی دیده نشوید؟


– کمتر کسی مرا به چهره می شناسد اما اگر خودم را معرفی کنم و بگویم «المیرا عبدی» دختر «اکبر عبدی» هستم، خب وضعیت فرق می کند.


پدرتان که قبلا ورزشکار بودند حالا میانه شان با ورزش چگونه است؟


– بابا کوهنورد خوبی بودند اما در حال حاضر به خاطر برخی مسائل پزشکی نمی توانند کوهنوردی کنند.


پول اولویت چندم زندگی شماست؟


– سوم. اول سلامتی، دوم اخلاق و رفتار خوب و بعد از اینها پول. چون با سلامتی و رفتار خوب می توان پول به دست آورد.


[ بازدید : 52 ]

[ دوشنبه 7 تير 1400 ] 15:56 ] [ نگاهی تازه به زندگی ]

[ ]

بیوگرافی آراس بولوت اینملی ، خواندنی های جالب از زندگی بازیگر ترک

آراس بولوت اینملی از بازیگر معروف ترک است که به دلیل حضور در نقش شاهزاده بایزید در سریال حریم سلطان و برخی دیگر از سریال های شناخته شده نظیر روزی روزگاری، نفوذی و … در ترکیه و برخی دیگر از کشورهای دنیا شناخته شده است. در زیر با بیوگرافی آراس بولوت اینملی بیشتر آشنا خواهید شد.


بیوگرافی آراس بولوت اینملی

آراس بولوت اینملی متولد ۲۵ام آگوست سال ۱۹۹۰ در استانبول – ترکیه است. مادرش سوتاپ و پدرش چنگیز اینملی نام دارد. برادر بزرگ او اورچون اینملی بازیگر و نمایشنامه نویس و خواهر او یسیم اینملی مجری تلویزیونی و خواننده است. برخی از اقوام او نیز از بازیگران ترکیه هستند. از جمله میرای دانر که از سن نه سالگی بازیگری را آغاز کرده ، چنگیز دانر و ایهان دانر (برادر پدربزرگش) از اقوام نزدیک این بازیگر هستند.


وی پس از حضور در دو یا سه تبلیغات بازرگانی، در سال ۲۰۱۰ توانست در سریال تلویزیونی “روزی روزگاری” اولین نقش خود را به دست آورد. این سریال توانست به موفقیت بین المللی رسیده و اینملی نیز جایزه ای را از آن خود کرد. همین امر موجبات موفقیت سریع تر او را در عرصه بازیگری فراهم کرد.


بیوگرافی آراس بولوت اینملی

بیوگرافی آراس بولوت اینملی بازیگر موفق و صاحب جایزه ترکیه

وی قبل حضور در سریال روزی روزگاری به عنوان یکی از شخصیت های اصلی، در سریال “کوچه های پشتی” کار کرده بود ولی پس از بازی تنها در یک بخش این سریال ، برای تکمیل تحصیلات خود در رشته مهندسی صنایع هوایی، موقتا بازیگری را کنار گذاشت.


او به عنوان یکی از ۱۰۰ دانشجوی برتر، توانست با موفقیت آزمون اس ای تی در ترکیه را برای تحصیل در موسسات آموزش عالی ترکیه را قبول شده و تحصیلاتش را در دانشگاه فنی استانبول ادامه دهد. وی در سال ۲۰۱۱ در ۲۰ سالگی توانست جایزه آنتالیا را به دست آورد.


در سال ۲۰۱۳ دوباره به دنیای بازیگری بازگشت و در فیلم سینمایی ترکی- آذربایجانی “محمود و مریم” حضور پیدا کرد که این فیلم براساس رمانی نوشته الچین افندی اف نویسنده آذربایجانی بود. وی علاوه بر حرفه بازیگری در شمار زیادی از فیلم های تبلیغاتی حضور داشته و چهره تبلیغاتی برندهای متعدد است. در سال ۲۰۱۸ وی از سوی مجله GQ ترکیه، عنوان مرد سال را کسب کرد.


بیوگرافی آراس بولوت اینملی

آراس بولوت اینملی در نمایی از سریال روزی روزگاری

فعالیت های سینمایی و تلویزیونی آراس بولوت اینملی

اینملی برای اولین بار در سال ۲۰۰۶ به عنوان بازیگر مهمان در سریال “کوچه های پشتی” (Arka Sokaklar) در نقش شرف ظاهر شد و پس از یک وقفه نسبتا طولانی در سال ۲۰۱۰ با سریال موفق “روزی روزگاری” (Öyle Bir Geçer Zaman ki) که پخش آن تا سال ۲۰۱۳ ادامه داشت به تلویزیون بازگشت و با نقش مته آکارسو جلو دوربین رفت. این مجموعه اولین جایزه تلویزیونی را برای وی به همراه داشت. دوبله فارسی این سریال نیز از شبکه جم پخش می شد.


در سال ۲۰۱۳ وی باز هم در سریال بسیار موفق دیگری به نام “حریم سلطان” (Muhteşem Yüzyıl) حضور پیدا کرد و نقش شاهزاده بایزید (فرزند چهارم سلیمان و خرم) را ایفا کرد. این سریال که با نام اصلی “سده باشکوه” نیز شناخته می شود یکی از شناخته شده ترین کارهای این بازیگر ترک است و تا سال ۲۰۱۴ نیز ادامه داشت. علاوه بر این این بازیگر در سال ۲۰۱۳ با فیلم سینمایی “محمود و مریم” (Mahmut ile Meryem) برای اولین بار در پرده سینماها ظاهر شد. پس از آن نیز در فیلم “آماده ایم؟” (Tamam mıyız) حضور پیدا کرد.


شاهزاده بایزید

نمایی از سریال حریم سلطان با بازی آراس بولوت اینملی

در سال ۲۰۱۵ وی در نقش سارپ آلتان در سریال “مارل: زیباترین داستان من” (Maral: En Güzel Hikayem) نقش آفرینی کرد. در سال ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۷ اینملی در سریال بسیار موفق “نفوذی” (İçerde) در نقش مرت کاراداغ/ امید ییلماز جلو دوربین رفت. وی در این سریال همبازی بازیگر معروف ترک چاعاتای اولوسوی بود.


از سال ۲۰۱۷ او مشغول بازی در نقش یاماج کوچوالی در سریال “گودال” (Çukur) شد که پخش آن همچنان ادامه دارد. در سال ۲۰۱۹ او در فیلم سینمایی “معجزه در سلول شماره ۷” (Koğuştaki Mucize) حضور پیدا کرد.


جوایز و موفقیت های آراس بولوت اینملی

آراس یکی از بازیگران با استعداد ترکیه است که از همان آغاز به کار در حرفه بازیگری توجه منتقدان را به بازی خود جلب کرد و تاکنون برای شماری از کارهایش جوایز سینمایی و تلویزیونی دریافت کرده است که در زیر به آنها اشاره خواهیم کرد.


سریال نفوذی

آراس بولوت اینملی و چاعاتای اولوسوی در سریال نفوذی

این بازیگر در سال ۲۰۱۱ با بازی در سریال “روزی روزگاری” در مراسم های جوایز تلویزیونی آنتالیا و همچنین جوایز TelevizyonDizisi.com ،توانست جایزه بهترین بازیگر مرد مکمل را کسب کند.


در سال ۲۰۱۴ برای بازی در فیلم سینمایی “آماده ایم؟” (Tamam mıyız?) در مراسم اهدای جوایز صدرا آلیشیک جایزه بازیگر نویده دهنده اکرم بورا را به دست آورد. در سال ۲۰۱۶ نیز در مراسم مد دانشگاه استانبول توانست جایزه “خوش استایل ترین بازیگر سال” را از آن خود کند.


اینملی برای بازی در سریال “نفوذی” در شمار بسیار زیادی از مراسم های مختلف تلویزیونی، کاندید جایزه بهترین بازیگر مرد شد ولی در بین آنها جایزه دانشگاه یدی تپه و دانشگاه اوکان را برای بازی برجسته خود در این سریال به دست آورد.


آراس بولوت در طی مراسم های متعدد اهدای جوایز تلویزیونی در سال های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ برای بازی در سریال “گودال” برنده بهترین بازیگر مرد شده است.


[ بازدید : 35 ]

[ دوشنبه 7 تير 1400 ] 15:54 ] [ نگاهی تازه به زندگی ]

[ ]

راهنمای خرید هدیه | تولد همسرم کادو چی بخرم؟!

راهنمای خرید هدیه تولد

خریدن هدیه یکی از روش هایی است که می توان با آن ابراز علاقه کرد و به فرد مذکور یاداور شد که به او توجه داریم. در زمان خرید هدیه، این را فراموش نکنیم که با چیزهای کوچک هم می توان لبخند را بر روی لب های عزیزانمان بنشانیم.


هدیه گرفتن برای خانم ها راحت تر است و برای آقایان نیاز به دقت بیشتری دارد. برای خرید هدیه ابتدا باید در نظر بگیریم که  برای چه کسی قرار است هدیه بخریم؟ همسر، نامزد، معلم، دوست یا خانواده و باید با در نظر گرفتن شرایط مالی و مناسبت مورد نظر هدیه را انتخاب کنیم.

 

تفاوت خریدن هدیه برای خانم ها و آقایان:

متاسفانه بسیاری از آقایان بر این باورند که ارزش مادی هدیه هر چه بیشتر باشد، خوشحال کردن خانم ها راحت تر است! اما این اصل واقعیت ندارد و زنان از اینکه با هرچیزی از طرف عشقشان مورد توجه قرار بگیرند، غرق لذت میشوند. خرید هدیه برای شوهر و از طرف دیگر هدیه گرفتن برای آقایان هم آسان نیست، بهتر است  قبل از اینکه روز موعود فرا برسد، به علایقشان بیشتر دقت کنید و آن را در نظر داشته باشید. به تناسب اینکه او ورزشکار، هنرمند، دانشجو، اهل فیلم یا کتاب و ... است، انتخاب های متفاوتی در پیش رو دارید.


سایت ناگهان امروز برای شما راهنمای خرید هدیه برای آقایان عزیز را تدارک دیده است. امیدواریم با این ایده ها، بهترین انتخاب را برای عزیزانتان داشته باشید.

 


[ بازدید : 59 ]

[ يکشنبه 6 تير 1400 ] 11:51 ] [ نگاهی تازه به زندگی ]

[ ]

دل عصای کوهنوردی ارزان و باکیفیت با قیمت روز

عصا در لغت به معنای چوب‌دستی و دستواره است. گاهی اوقات با کلمات دیگر ترکیب‌شده و معنای اصطلاحی پیدا می‌کند. مثل: عصا قورت دادن که کنایه از بسیار خشک بودن و نرمش نداشتن است. یا عصای دست کسی بودن که کنایه از تکیه‌گاه کسی بودن و نگه‌دار کسی بودن است. در اصطلاح عصا چوبی است که به دست می‌گیرند و در راه رفتن به آن تکیه می‌کنند.


شاید در نظر عامه، عصا وسیله‌ای برای سالمندان و یا افراد معلول است تا آن‌ها را در راه رفتن کمک نموده و بخشی از ناتوانی‌شان را جبران نماید. ولی این‌طور نیست، امروزه بیشتر افرادی که می‌خواهند ورزش‌هایی مانند کوهنوردی، پیاده‌روی، طبیعت‌گردی، اسکی و… انجام دهند از عصا کمک می‌گیرند.


عصا به فرد کمک می‌کند که در مسیرهای سخت و صعب‌العبور به‌راحتی تحرک داشته‌باشد و انرژی خود را حفظ نماید.


چرا باید از عصای کوهنوردی استفاده کنیم؟

عصا فشار سطح زمین به بدن و مچ دست‌وپا را تا حدودی کم می‌کند.

از فشار بار بر زانوها و پاها به‌ویژه زمانی که کوله پشتی شما سنگین است جلوگیری می‌کند.

به‌وسیله عصا شما قادر خواهید بود، عمق و ارتفاع برف را تخمین بزنید، شن و ماسه، سختی و نرمی زمین را نیز تعیین نمایید.

اگر در زمین برفی حرکت می‌کنید، به‌وسیله عصا می‌توانید میزان آن را مشخص نمایید تا از سر خوردن و خطرات احتمالی در امان باشید.

عصا به شما کمک می‌کند، ریتم حرکت و انرژی مصرفی‌تان را مدیریت کنید.

علاوه بر موارد بالا عصا می‌تواند برای شما نقش ستون چادر، تکیه‌گاه و وسیله‌ای در مقابل حیوانات وحشی را ایفا نماید.

ویژگی‌های یک خرید عصای کوهنوردی استاندارد و کاربردی

وزن سبک و داشتن استحکام.

ساخته شدن از آلومینیوم یا کربن.

قابلیت تنظیم و تغییر اندازه به دو شکل ضامنی و پیچی.

نوعی از عصاها تا شو هستند که در کوله جا می‌شوند.

قابلیت آنتی شوک که این خاصیت برای سطح نرم یا حرکت روبه سرازیری مناسب است و تعادل و انرژی را حفظ می‌کند.

عصاهای کوه‌نوردی، دسته‌ای صاف دارند، برخی هم شبیه عصای چوبی هستند.

دسته عصا باید راحت و جنس آن مناسب باشد و در مدت طولانی باعث خستگی دست نشود.

دسته ساخته‌شده از چوب‌پنبه یا فوم، هم نرم است، هم راحت و هم موقع تعریق مانع از لیز خوردن عصا می‌شود.

گل یکی از آپشن‌هایی است که همراه عصا عرضه می‌شود و کوه‌پیمایی را آسان‌تر می‌کند.

این قطعه از فرورفتن دسته در سطوح برفی، شنی و شکاف‌ها جلوگیری می‌کند.

در انتهای عصا قطعه‌ای دیگری به نام سخمه تعبیه شده است. روی آن درپوشی لاستیکی قرار می‌گیرد، زمانی که از عصا استفاده نمی‌کنید، درپوش روی سخمه را می‌بندد.

سخمه مانع از لغزش عصا روی سطوح یخی یا سنگلاخی می‌شود.

جنس سخمه از مواد محکمی مثل الماس، کاربید یا تنگستن است.

بهتر است از عصای کوه‌نوردی به‌صورت جفت استفاده کنید تا فشار به یک دست وارد نشود.

هنگام خرید، امکانات عصا مثل قابلیت تنظیم، جمع‌شدن، ضد ضربه و آنتی شوک بودن، وزن و مکانیزم قفل شدن باید ارزیابی شود.

طول عصا، هنگام برخورد با زمین، باید با آرنج شما زاویه ۹۰ درجه تشکیل بدهد.

همه نکات ذکر شده در این مقاله هنگام انتخاب یک عصای کوهنوردی مناسب اهمیت دارند. رعایت همه این نکات ممکن است سخت باشد، به همین دلیل در ادامه مطلب، ۲۲ عصای کوهنوردی ارزان، بادوام و محبوب را برای شما آماده کرده‌ایم. این عصاها امتحان خود را بارها پس داده و رضایت کاربران را جلب نموده‌اند. با کلیک روی تصویر و یا دکمه زیر هر محصول می‌توانید وارد سایت دیجی‌کالا شده و محصول را به صورت اینترنتی سفارش دهید.


[ بازدید : 41 ]

[ يکشنبه 6 تير 1400 ] 11:50 ] [ نگاهی تازه به زندگی ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]