برای تولد آقایان چه هدیه‌ای بگیریم؟

پیدا کردن هدیه مناسب برای آقایان کار ساده‌ای نیست. درحالی که اغلب، خانم‌ها با هدیه‌های سنتی‌ مانند گل، طلا و جواهرات خوشحال می‌شوند، اما یافتن هدیه‌ای مناسب و جذاب برای آقایان دشوار به نظر می‌رسد. از این رو قصد داریم شما را برای خرید کادو تولد مردانه راهنمایی کنیم. کادوهایی که با خریدن آن‌ها پدر، پدر بزرگ، برادر و یا همسر خود را خوشحال کنید. در این مقاله سعی شده است ایده‌هایی ارائه گردد که سلیقه‌ها و گروه‌های سنی مختلف را در بر گیرد.

https://saripan.ir/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%87%d8%af%db%8c%d9%87-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d9%85%d8%b1%d8%af%d8%a7%d9%86-%d8%af%d8%b1-%d8%b1%d9%88%d8%b2-%d8%aa%d9%88%d9%84%d8%af%d8%b4%d8%a7%d9%86/

32 ایده جذاب برای کادو تولد مردانه

1) هدفون بی سیم

این هدیه برای کسی مناسب است که عاشق موسیقی می‌باشد و زمان زیادی را در طول روز برای گوش دادن آن صرف می‌کند. این هدفون‌ها به راحتی روی گوش قرار گرفته و بی ‌سیم بودن آن یک مزیت فوق العاده به حساب می‌آید. هدفون‌های بی سیم با رنگ‌ها، مدل‌ها و قیمت‌های متنوعی در بازار موجود می‌باشد که با توجه به سلیقه و بودجه خود می‌توانید آن را تهیه کنید.


کادو تولد مردانه - هدیه تولد برای مردان - کادو تولد - هدفون بی سیم

2) دریل

یک کادو تولد مردانه فنی!! این هدیه بیشتر برای پدرها و پدر بزرگ‌ها و یا به طور کلی مردانی که به کارهای فنی علاقه دارند، مناسب است. بسیاری از آقایان به دنبال کامل کردن ابزار آلات خود هستند و از این کار لذت می‌برند. بنابراین به طور کلی ابزار آلات، انتخاب مناسبی برای کادو تولد آقایان است. به علاوه با توجه به کاربرد دریل در محیط خانه، این هدیه یک هدیه‌ی پر استفاده خواهد بود. دریل‌ها انواع گوناگونی دارند اما برای خرید آن‌ها باید به خوش دست بودن، سبک بودن و کم صدا بودن آن‌ها توجه کنید.


yektanet-logo-sign

تبلیغ

برای روز پدر، یک ساعت مچی فوق العاده هدیه بخرید

برای روز پدر، یک ساعت مچی فوق العاده هدیه بخرید


مشاهده

کادو تولد مردانه - هدیه تولد برای مردان - کادو تولد - دریل

3) دست‌بند سلامتی

این هدیه برای کسانی مناسب است که اهل ورزش کردن هستند و به سلامتی خود اهمیت می‌دهند. نظارت بر ضربان قلب، اندازه‌گیری استرس، تحلیل آمادگی بدنی و به طور کلی ثبت اطلاعات فعالیت‌های بدنی مانند دوچرخه سواری و دویدن از امکانات یک دست‌بند سلامتی است. این دست‌بند‌ها با امکانات و قیمت‌های متفاوت و در رنگ‌ها و مدل‌های متنوعی عرضه شده‌اند.


کادو تولد مردانه - هدیه تولد برای مردان - کادو تولد - دست‌بند سلامتی

4) باربیکیو قابل حمل

باربیکیو قابل حمل یک کادو تولد مردانه مناسب است. به ویژه برای آقایانی که به پختن انواع کباب علاقه‌مند می‌باشند. مزیت این نوع باربیکیو قابل حمل بودن آن است به طوری که در مسافرت‌ها و تفریحات دسته‌جمعی بسیار پر کاربرد است. این نوع هدیه اگر چه به نام کسی است که تولدش است اما به کام همه‌ی اعضای خانواده می‌باشد.


کادو تولد مردانه - هدیه تولد برای مردان - کادو تولد - باربیکیو قابل حمل

5) اسپیکر بی‌ سیم

این نوع اسپیکر، بدون سیم و قابل حمل است. بنابراین در مکان‌های مختلف مانند خانه، ماشین، پارک و محیط کاری مورد استفاده می‌باشد. این هدیه بیشتر مورد علاقه پسران جوان است تا مردان مسن.


کادو تولد مردانه - هدیه تولد برای مردان - کادو تولد - اسپیکر بی سیم

6) تلسکوپ

برای کسی که عاشق تماشای ستارگان است، تلسکوپ یک هدیه تولد بسیار مناسب است. محدوده قیمت تلسکوپ بسیار متفاوت است و شما می‌توانید با توجه به بودجه خود، خرید مناسبی داشته باشید. در حال حاضر قیمت تلسکوپ از محدوده 300 هزار تومان شروع شده و تا قیمت حدود 6 میلیون تومان ادامه دارد.


کادو تولد مردانه - هدیه تولد برای مردان - کادو تولد - تلسکوپ

7) ساعت هوشمند

این هدیه برای کسانی توصیه می‌شود که عاشق تکنولوژی هستند. ساعت‌های هوشمند علاوه بر کارایی، جنبه‌ی تزیینی نیز دارند. بنابراین برای کسانی که به ظاهر خود اهمیت می‌دهند، بسیار مناسب است. هنگام خرید این نوع ساعت توجه کنید برند آن با برند تلفن هوشمند شخصی که تولدش است، همخوانی داشته باشد.


این مطلب را هم بخوانید

تزیین میز تولد بزرگسالان؛ نکات و ایده‌ها

کادو تولد مردانه - هدیه تولد برای مردان - کادو تولد - ساعت هوشمند

8) کلاه

همانطور که می‌دانید کلاه‌های متنوعی وجود دارد. به عنوان مثال کلاه فیدورا علاوه بر جنبه‌ی زیبایی آن می‌تواند از سر در برابر باد سرد محافظت کند. کلاه برت یک کلاه فرانسوی است که اصولا به صورت کج گذاشته می‌شود. این نوع کلاه را بیشتر روی سر هنرمندان مشاهده کرده‌اید. از انواع دیگر کلاه می‌توان به کلاه کابویی، بولر و بیسبال اشاره کرد. شما باید با توجه به علاقه و سن شخصی که تولدش است، اقدام به خرید کلاه مناسب کنید.


کادو تولد مردانه - هدیه تولد برای مردان - کادو تولد - کلاه کادو تولد مردانه - هدیه تولد برای مردان - کادو تولد - کلاه کادو تولد مردانه - هدیه تولد برای مردان - کادو تولد - کلاه

9) رادیو بی سیم

حتما شما هم افراد مسنی را دیده‌اید که هنگام کار کردن و یا ورزش‌های صبحگاهی عادت به گوش دادن رادیو دارند. این هدیه برای پدر بزرگ‌هایی که همچنان پس از گذشت سال‌ها گوش دادن رادیو را به دیدن تلویزیون ترجیج می‌دهند، یک هدیه تولد جذاب خواهد بود. به علاوه از اغلب این رادیو‌ها می‌توان به عنوان یک پخش کننده موزیک استفاده کرد.


[ بازدید : 26 ]

[ چهارشنبه 13 اسفند 1399 ] 17:21 ] [ نگاهی تازه به زندگی ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]