فرش فانتزی طرح ورساچه

در کنار این همانطور که امروزه در دکوراسیون داخلی شاهد استقبال از سبک‌های جدید و مدرن هستیم؛ طراحان فرش هم انواع مختلفی از فرشهای فانتزی را در مدل‎ها و جنس‎های مختلف برای دکوراسیون‌های مدرن و باب سلیقه جوانان طراحی و تولید کرده‌اند.


پرفروش ترین فرش مدرن

فرش مدرن طوسی ، مدل فرش فانتزی ، فرش طرح جدید


قیمت فرش فانتزی

نمونه فرشهای مدرن و فانتزی در جنس نخ‌های مختلف در بازار موجود است. اکثر فرش های وینتیج ماهور 1200 شانه گل برجسته با نخ اکریلیک هستند که بهترین کیفیت موجود در بازار است. قطعا فرش های پلی استر ارزانتر هستند پس حتما هنگام خرید فرش به شناسنامه فرش دقت کنید. همچنین شانه فرش نیز در قیمت فرش موثر است. فرش های 700 شانه نسبت به فرش های 1200 شانه ارزانتر هستند.


فرش مدرن ، فرش فانتزی


قیمت فرش وینتیج 1200 شانه گل برجسته

قیمت فرش فانتزی 6 متری 1200 شانه = بین 4,100,000 تومان تا 4,450,000 تومان

قیمت فرش فانتزی 9 متری 1200 شانه = بین 6,300,000 تومان تا 6,800,000 تومان

قیمت فرش فانتزی 12 متری 1200 شانه = بین 8,200,000 تومان تا 8,900,000 تومان

مدل‌های مختلف فرش مدرن

 فرشهای فانتزی مدرن در انواع متنوعی مانند فرش سه بعدی ، فرش شگی و اخیرا فرش ترک یا فرش وینتیج تولید می‌شوند. در طراحی این فرش‌ها به جای استفاده از نقوش سنتی بیشتر از طراحی‌هایی با اشکال ساده‎تر استفاده می‌شود.


مدل فرش جدید، فرش فانتزی 

فرش وینتیج ، قرش فانتری ، فرش مدرن طرح ترک


اگر طرفدار این مدل فرش ها هستید در کلکسیون فرش مدرن ماهورمارکت می توانید انواع مختلف فرش سه بعدی و فرش وینتیج و فرش پتینه و سایر مدل های فرش فانتزی را  در ابعاد مختلف از 12 متری و فرش 9 متری گرفته تا انواع قالیچه ها مشاهده بفرمایید.


فرش وینتیج ، فرش مدرن طوسی

فرش وینتیج ، فرش مدرن طوسی


فرش های فانتزی ماهورمارکت در بخش وینتیج و سه بعدی با بهترین نخ‌های فرش ماشینی یعنی نخ اکریلیک هیت ست شده بافته شده اند. این فرش ها در عین زیبایی از نظر جنس و ماندگاری بالایی برخوردار بوده و دارای بالاترین کیفیت فرش ماشینی هستند.


چنانچه قصد خرید فرش فانتزی را دارید و یا می‌خواهید از قیمت آن با خبر شوید می‌توانید جدیدترین مدل‌های فرش فانتزی  را در کلکسیون ماهورماکت متناسب با دکوراسیون خود را انتخاب کنید.


[ بازدید : 31 ]

[ يکشنبه 6 تير 1400 ] 11:48 ] [ نگاهی تازه به زندگی ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]