۲۱ مخلوط کن باکیفیت و برتر

مخلوط کن دستگاهی است که مایعات را با هم مخلوط می کند و همچنین برای خرد کردن گوشت ، سیب زمینی ، پیاز ، گردو ، برنج ، ادویه ها و سایر مواد سخت مورد استفاده قرار می گیرد.

امروزه لوازم خانگی طیف وسیعی از زندگی ما را تحت تأثیر قرار داده است تا بتوانیم با استفاده از آنها زندگی راحت ، آسان و لذت بخشی داشته باشیم. به هرجای خانه یا آشپزخانه که نگاه کنید یکی از این وسایل را می بینید. که کمک زیادی به شما خواهد کرد. یکی از این لوازم خانگی ، که وجود آن در آشپزخانه برای تسهیل کار شما و برپایی زیبایی آشپزخانه و تزئین خانه با رنگ و نقش های مختلف ضروری است ، دستگاه مخلوط کن است که مطمئن هستیم با خواندن این سخنرانی ، مشتری خرید خواهد کرد آی تی.

اطلاعات عمومی در مورد میکسر
کوزه مخلوط از شیشه یا پلاستیک ساخته شده است که در یکی از آنها نوشیدنی های سرد با کلید یخ تولید می شود.

تنوع تولید این دستگاه از تولید کنندگان بسیار زیاد است ، برخی از آنها همان کار را می کنند ، در حالی که گروهی از تجهیزات جانبی ابزاری چند منظوره محسوب می شوند.

مخلوط کردن اجزای دستگاه
درب از ریختن مواد زمین جلوگیری می کند.
تیغه دستگاه از دو نیمه تیغه تشکیل شده است که یک طرف آن تیز و سودآور است.
کاسه ای که مواد زمین را در خود نگه می دارد.
دکمه لاستیکی که تیغه را نگه می دارد.
نکات موثر برای خرید مخلوط کن بوش موتور قدرتمند ، تیغه های مقاوم و مقاوم ، سهولت کارکرد ، پارچ های بزرگ و ویژگی های خرد کننده یخ از ویژگی های یک مخلوط کن خوب است.
به عنوان بخشی از دستگاه ، پارچ های پلاستیکی شفاف ، سبک ، مقاوم در برابر ضربه و با نیروی کمتری استفاده می شوند ، اما برخی از آنها با گذشت زمان تغییر رنگ داده و زرد می شوند.
وزن پارچ شیشه بیشتر است ، اما در برابر تغییر رنگ مقاومت بیشتری دارد و مقاومت آن قابل توجه است.
هنگام خرید: ظرفیت پارچ را بر اساس نیاز و جمعیت خانواده در نظر بگیرید.
مواد بدنه شیر آب: مواد بدنه شیر از پلاستیک یا آلومینیوم با دوام ساخته شده است. آلومینیوم سنگین تر و جابجایی آن کمی سخت تر است ، اما محکم و مقاوم در برابر ضربه است ، تمام قطعات آن به جز موتور را می توان در ماشین ظرفشویی شست و موتور را با پارچه مرطوب تمیز کرد.
عملکرد شیر کوچک چیست؟
درب اصلی برخی از انواع شیرهای آب یک شیر کوچک دارد که به شما امکان می دهد بدون برداشتن درب اصلی و بیرون ریختن آن ، ماده دیگری را به مواد مخلوط کن اضافه کنید.

یکی از مهمترین و اساسی ترین مشخصات محصولات الکتریکی ایمنی آنهاست.قفل و ایمنی میکسر این است که اگر کوزه به درستی به بدنه متصل نباشد دستگاه روشن نمی شود.

فراموش نکن:
تیغه ای که از فولاد ساخته شده هم مقاوم است و هم عملکرد بهتری دارد.
فیلتر از نفوذ هسته و پالپ به آبمیوه گیری جلوگیری می کند. در میکسرهای جدید ، این فیلتر به شما امکان می دهد آب را بدون دانه و تفاله بنوشید. در مدل های قدیمی تر ، عملیات فیلتر کردن به صورت دستی انجام می شود.
در بعضی از مدل ها ، یک شیر تخلیه ثابت در پایین میکسر نصب شده است تا مواد زمینی را درون آن بریزید.
نقش قدرت موتور در میکسر:
توان موتور یکی از مهمترین فاکتورها در هنگام انتخاب میکسر است ، یک گروه فقط یک کار ساده اختلاط را انجام می دهد ، دسته دوم توابع از جمله: خرد کردن یخ ، فیلتر کردن و کنترل سرعت.
شما بر اساس نیاز ، دفعات استفاده و جمعیت خانواده انتخاب و خریداری می کنید.
اگر در جایی مشغول هستید یا به سرعت دستگاه اهمیت می دهید ، بهتر است محصولی با قدرت موتور بالا تهیه کنید.

[ بازدید : 32 ]

[ يکشنبه 12 بهمن 1399 ] 20:54 ] [ نگاهی تازه به زندگی ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]